اخبار

12051
رنگرز فحش و کتک خورد تا تیم موفق شود

حسین‌زاده:

رنگرز فحش و کتک خورد تا تیم موفق شود

مربی تیم ملی کشتی فرنگی در واکنش به جدایی حسن رنگرز از تیم ملی گفت: اگر کشتی به افرادی همچون حسن رنگرز نیاز دارد باید با برگزاری جلسات و بررسی مشکلات برای حفظ او تلاش کرد تا به کارش در تیم ملی ادامه دهد.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، امروز در کمتر از یک هفته بعد از موفقیت تاریخی تیم ملی کشتی فرنگی در بازی‌های المپیک پاریس، اخباری تحت عنوان جدایی حسن رنگرز از تیم ملی کشتی فرنگی منتشر شد که همه را شوکه کرد.

حسین حسین‌زاده مربی سازنده قاسم رضایی و محمدهادی ساروی دارندگان طلای المپیک در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص احتمال خداحافظی سرمربی موفق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان اظهار داشت: رنگرز مدیرکل بود و این موقعیت را هم داشت تا سمت‌های بالاتری در وزارت ورزش هم بگیرد اما تیم ملی کشتی فرنگی را ترجیح داد. برای ماندن رنگرز باید وزیر ورزش و رئیس فدراسیون جلسه بگذارند و مشکلات را بررسی کنند تا او را حفظ کنند.

وی ادامه داد: باید به خواسته‌های او عمل کنند چرا که عاشق کشتی است. زمانی که از مدیرکلی ورزش و جوانان استان مازندران به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد، باید خواسته‌هایش را هم محقق می‌کردند.

مربی سازنده آملی تیم ملی کشتی فرنگی در بازی‌های المپیک پاریس تصریح کرد: رنگرز برای موفقیت در تیم ملی کتک و فحش خورد. او حتی برای ماندن سعید اسماعیلی در تیم ملی تلاش کرد که او را حفظ کنند. هنر وزیر و مسئولان ورزش است تا او را حفظ کنند.

رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک پاریس روزهای ۱۵ لغایت ۱۸ مرداد برگزار شد. در پایان این مسابقات تیم کشتی فرنگی کشورمان با ۲ طلا، یک نقره و یک برنز برای اولین بار با ۴ مدال در المپیک تاریخ‌ساز شد و بهترین عملکرد را بین تیم‌های حاضر از خود به جا گذاشت.

برای تیم ایران سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال نقره و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

همچنین مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم پنجم شد و امین کاویانی‌نژاد نیز در وزن ۷۷ کیلوگرم در جایگاه هشتم قرار گرفت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار