اخبار

12056
ناهید کیانی: تمام زندگی من در یک روز خلاصه شد

ناهید کیانی: تمام زندگی من در یک روز خلاصه شد

بانوی تکواندوکار کشورمان و دارنده مدال نقره المپیک پاریس پس از بازگشت به کشورمان گفت که رسیدن به مدال المپیک را برای خودش تصویرسازی کرده بود.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، ناهید کیانی، بانوی تکواندوکار کشورمان که در بازی‌های المپیک پاریس، مدال نقره را برای کاروان ایران کسب کرد، پس از بازگشت به کشورمان در جمع خبرنگاران گفت: شور و شوقی که در فرودگاه برای استقبال است، خیلی من را به وجد آورد. یکی از بزرگ‌ترین انگیزه‌های من برای موفقیت در المپیک، شاد کردن مردم بود و الان وقتی در فرودگاه شادی مردم را دیدم، خوشحالم.

وی درباره کسب مدال نقره المپیک، یادآور شد: کسب مدال المپیک را بارها در ذهنم تصویرسازی کرده بودم و تمام تلاشم برای طلا بود. در مسابقه فینال اما حریفم از من بهتر بود. قبلا این حریف را شکست داده بودم اما در المپیک متاسفانه نتوانستم و مدال نقره گرفتم. خدا را شکر می‌کنم. حتما حکمتی داشت و با تمام وجودم برای موفقیت در مسابقات آینده تلاش می‌کنم و می‌جنگم.

کیانی افزود: من برای رسیدن به فینال خیلی تلاش کرده بودم و روز مسابقه هیجان داشتم اما استرس نداشتم.

وی درباره اینکه مبینا نعمت‌زاده، دیگر تکواندوکار کشورمان هم توانست در المپیک به مدال برسد، اظهار داشت: خیلی احساس خوبی بود. برای اولین بار در بخش بانوان ۲ سهمیه گرفتیم و ۲ مدال هم در المپیک کسب و تاریخ‌سازی عجیبی کردیم و به خودمان افتخار می‌کنم و خوشحالم که این نتیجه را به چشم دیدم و این حس خوب را پیدا کردم.

کیانی که ۱۸ مرداد، روز فینال تکواندو را قبل از این مسابقات برای خودش تصویرسازی کرده بود، در این باره اضافه کرد: ۱۸ مرداد بهترین روز زندگی من بود و برای این روز که در رویایم به آن فکر کرده بودم، خیلی تلاش کردم.

کیانی در پاسخ به این سوال که اگر بخواهد در یک جمله روز کسب موفقیتش در المپیک را توصیف کند، چه می‌گوید، اظهار داشت: می‌گویم تمام زندگی من در یک روز خلاصه شد.

نایب قهرمان تکواندوی المپیک همچنین درباره واکنش مردم به موفقیتش هم گفت: پیام‌های زیادی داشتم، از مردم عزیز کشورم که در این مسیر یاری‌ام کردند، خیلی تشکر می‌کنم.

ورزشکاران ایرانی در المپیک درخشیدند و با کسب ۳ مدال طلا، ۶ نقره و ۳ برنز توانستند رده بیست‌ویکم جدول توزیع مدال‌ها را به خود اختصاص بدهند. آخرین گروه کاروان ورزشی ایران امروز وارد فرودگاه امام شده و مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار