فوتبال ایران

12079
خط حمله در حد لیگ های بین المللی

در استقلال باید انگلیسی حرف بزنید!

خط حمله در حد لیگ های بین المللی

به گزارش ایران ورزشی، استقلالی‌ها برای فصل جدید 4 بازیکن در فاز هجومی و 1 بازیکن برای بازیسازی و حمایت را در ترکیب تیمش دارد که از ملیت‌های مختلفی هستند و به نوعی بارهجومی استقلال لیگ بیست و چهارم روی دوش ستاره‌های خارجی این تیم خواهد بود.

ستاره آرژانتینی در قلب خط حمله

نوک پیکان خط حمله استقلال را گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال تشکیل می دهد که با توجه به خلوت بودن این پست، نکونام حساب ویژه‌ای روی درخشش و گلزنی این بازیکن باتجربه باز کرده است، البته با سبک بازی خاصی که دارد می‌تواند در نقش سازنده برای وینگرهای استقلال هم ظاهر شود.

ستاره های درجه یک در کنار بلانکو

زلیکیچ، کاکوتا و ماشاریپوف سه بازیکن خارجی دیگری هستند که در صورت آماده بودن می‌توانند مثلث هجومی تمام خارجی استقلالی‌ها را تشکیل دهند. آن ها یک خط عقب‌تر از بلانکو به طراحی حملات استقلال مشغول خواهند بود هر چند که آبی ها در این پست کوشکی و اسلامی را هم در اختیار دارند و رقبای سرسختی برای ستاره‌های خارجی خواهند بود.

اندونگ کانته استقلالی ها 

یک خط عقب‌تر از آنها به احتمال زیاد اندونگ به عنوان یک هافبک تخریبی  کاور استقلال در نیمه عقبی زمین خواهد بود و میدان‌داری را انجام دهد، او پست 6 استقلال را در اختیار خواهد گرفت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران