ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

12085
رافت :علیپور و اوستون نباشند پرسپولیس به مشکل می‌خورد

این تیم وینگر چپ یا مهاجم می‌خواهد

رافت :علیپور و اوستون نباشند پرسپولیس به مشکل می‌خورد

مهاجم سابق پرسپولیس می گوید در نخستین بازی فصل بزرگترین مشکل و دشمن پرسپولیس زمین است .

پایان رافت مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است با برگزاری بازی در شهرستان‌ها که پرسپولیس حق میزبانی دارد در حق تماشاگران پرسپولیس و این باشگاه اجحاف می شود و تیم نمی تواند از همه توان خودش به خوبی بهره بگیرد .

 

*در خصوص میزبانی اول پرسپولیس دراراک چه نظری دارید ؟

 

متاسفانه با این شرایطی که وجود دارد امسال معلوم نیست پرسپولیس کجا باید میزبانی کند و شرایط این تیم چگونه خواهد شد.متاسفانه به دلیل بی ورزشگاهی در پایتخت ،پرسپولیس باید از بزرگترین نعمت خودش بی بهره بماند و یا نتواند از همه ظرفیتش به خوبی بهره بگیرد .نمونه اش بازی در ورزشگاه اراک است که ممکن است حتی ده هزار هوادار پرسپولیس هم در آن ورزشگاه از پرسپولیس حمایت کنند در حالی که اگر همین بازی اول در آزادی برگزار می شد ممکن بود حداقل بین سی تا پنج هزار هوادار به ورزشگاه بیایند ضمن اینکه هیچ ورزشگاهی برای پرسپولیس حکم ورزشگاه آزادی را ندارد چون واقعا در این ورزشگاه پرسپولیس احساس میزبانی دارد و تیمی در این ورزشگاه حریفش نبوده است. نکته ای که آمار بازی‌ها و بردهای پرسپولیس هم آن را ثابت می کند.شرایط فعلی، پرسپولیس را با مشکل ومخاطره می اندازد و شرایط را برای تکرار قهرمانی و حفظ آن با مشکلاتی مواجه خواهد ساخت.

 

*از پرسپولیس خبر می رسد که احتمال نرسیدن علیپور و اورونوف هم به بازی مقابل ذوب آهن وجود دارد !

 

اگر این گونه باشد که پرسپولیس در فاز تهاجمی با مشکل مواجه خواهد بود چه بسا که قبلا مشخص شده ما عالیشاه را در اختیار نداریم .جدا از آن حالا اگر علیپور و اوستون هم نباشند واقعا تیم در فاز تهاجمی در بازی اولش با مشکل مواجه خواهد شد. با این حال بازی اول و کسب سه امتیازش برای پرسپولیس خیلی مهم است و پرسپولیس حتما باید با برد استارت بزند و قدر امتیازهای اول فصل را بداند.هر چند در حال حاضر دشمن اصلی پرسپولیس زمین است که فعلا هم متاسفانه زمینی وجود ندارد .

 

*در خصوص سوختن سهمیه ششم باشگاه و نیاز پرسپولیس به بازیکن خارجی فکر می کنید پرسپولیس به کدام بازیکن نیاز دارد؟

 

پرسپولیس به مهاجم یا وینگر چپ همچنین به مدافع چپ نیاز دارد. با این وجود من نیاز پرسپولیس را بیشتر به وینگر یا مهاجم می دانم.

 

*در لیگ نخبگان با توجه به قرعه بسیار سختی که پرپسولیس در آن قرار گرفته چقدر به صعودخوشبین هستید ؟

 

رویارویی با تیم‌های عربستانی خیلی سخت است. مثلا همین چند روز پیش من بازی الاهلی با الهلال با حضور داور خارجی را می دیدم که داورش هم خارجی بود و شرایط بازی و حضور بازیکنان خارجی زیاد و 15 بازیکن در ترکیب دو تیم به گونه ای بود که انگار دو تیم اروپایی رودرروی هم بازی می کردند. به همین دلیل بازی در لیگ نخبگان سخت است .

 

*در خصوص این مساله که گفته می شود بقیه مدعیان برای این فصل بهتر از پرسپولیس بازیکن خوب جذب کرده اند چه نظری دارید ؟

 

بازیکن زیاد دلیل بر قوی تر بودن یک تیم نیست ضمن اینکه من معتقدم استقلال در  پست هافبک میانی نتوانسته بازیکن خوبی بگیرد و در این پست با مشکل مواجه است .سپاهان هم بازیکن خیلی گرفته اما خیلی قوی نیست که بازی اش مقابل الشاب حرف من را تصدیق می کند اما پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد و با مربی خوب و بازیکنانی که گرفته  معتقدم در این فصل هم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران