ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

12097
طاهرزاده :خیلی بد است که فقط عیسی را داشته باشیم

بازیکنی بگیریم که هم وینگر چپ باشد هم مدافع چپ

طاهرزاده :خیلی بد است که فقط عیسی را داشته باشیم

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است پرسپولیس یا توجه به سوخته شدن سهمیه ششم خارجی اش باید بازیکنی جذب کند که توانایی باز ی در پست دفاع چپ و وینگر چپ را داشته باشد .

بهنام طاهر زاده مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم  برای دیدار مقابل ذوب آهن با توجه به شرایط اخیر تیم و کمبودهای احتمالی  برای دیدار  مقابل ذوب اهن ابراز نگرانی کرد و به بعضی از مشکلات تیم به طور جدی اشاره داشت .

*در خصوص شرایط  پرسپولیس برای بازی مقابل ذوب آهن چه نظری دارید ؟

 

من شنیدم که علی علیپور و اورونوف شرایط شان برای بازی خوب نیست و این دو بازیکن خوب در فاز تهاجمی با مشکل مواجه هستند به همین خاطرواقعا نگران خط حمله تیم هستم . با این وجود فقط عیسی را به عنوان مهاجم برای بازی با ذوب آهن به عنوان یک مهاجم در اختیار داریم که بودجه بسیار کم و محدودی است و قطعا تیم پرسپولیس برای گلزنی مقابل ذوب آهن با مشکلاتی مواجه خواهد بود .

 

*به نظر تغییرات تیم خیلی به تیم ضربه زده و جایگزین های تیم هم اصلا کافی نبوده !

 

دقیقا همین طور است چون من و بقیه کسانی که در پرسپولیس بودیم بارها به مشکلات اشاره داشتیم و گفتیم تیم بازیکنان زیادی از دست داده که نفرات بسیار خوبی در پست‌های خودشان بودند اما بازیکنان خوبی را جایگزین این بازیکنان نساختیم .به همین دلیل وقتی یکی دو بازیکن نباشند  شرایط تیم در فاز تهاجمی با مشکل مواجه می شود و ما نمی توانیم بازیکنی را جایگرین کنیم.شرایط برای بازی اول خیلی سخت خواهد بود با این وجود امیدوارم برنده شویم اما نباید از این موضوع اساسی غافل شویم که بعضی از حاشیه ها و مشکلاتی که وجود داشته به پرسپولیس ضربه زده و اگر تیم نتیجه نگیرد مدیرعامل پرسپولیس باید پاسخگو باشد .

 

*با سوختن سهمیه ششم پرسپولیس برای برطرف کردن ضعف‌هایش هم با مشکلاتی مواجه شده !

 

من فکر می کنم پرسپولیس باید بازیکنی بگیرد که هم توانایی بازی در دفاع چپ را داشته باشد و هم بتواند در وینگر چپ بازی کند .قبلا در زمان بازی کردن خودم در پرسپولیس ما رضا شاهرودی را در تیم داشتیم که این خاصیت را داشت و جدا از خصوصیات دفاعی خوبش برای سانتر کردن هم دایما روی نقطه کرنر حریف بود و از آنجا سانتر می کرد.یا نمونه دیگرش میناوند و منافی بودند که دقیقا همین خصوصیات را داشتند و در دو فاز دفاعی و حمله ای قادر بودند به بهترین شکل کیفیت خودشان را نشان دهند .

 

*چقدر به شرایط تیم امیدوار هستید ؟

 

من فکر می کنم با توجه به تغییرات زیادی که پرسپولیس داشته باشگاه نتوانسته بازیکنان جایگزین را به اندازه کافی جذب کند و تیم فعلی نسبت به تیم یحیی و برانکو ضعیف تر است. از این رو مدیریت ضعیف باشگاه موجب شده تا از بقیه مدعیان کمتر بازیکن بگیریم که با این وضعیت خیلی نباید از چنین تیمی انتطار و توقع نتیجه گیری داشته باشیم .شاید در بعضی مواقع ما بیاییم و خوب نتیجه بگیریم اما کمبودهای اساسی داریم و با چالش هایی مواجه هستیم که این مساله واقعا تیم ما را با مشکل مواجه خواهد ساخت .

 

*در خصوص لیگ نخبگان با توجه به قرعه بسیار سختی با آن مواجه شده چقدر به نتیجه گیری امیدوارید ؟

 

ما قدرت رویارویی با تیم‌هایی مانند الهلال را نداریم چه بسا که رقم قرارداد یک بازیکن از چنین تیم‌هایی به اندازه بودجه یک فصل تیم ما است و ما توان بازی و نتیجه گیری مقابل چنین تیم‌هایی را نداریم .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران