فوتبال ایران

12107
پررسپولیس یک - ذوب آهن یک: غافلگیری در ثانیه 44

پررسپولیس یک - ذوب آهن یک: غافلگیری در ثانیه ۴۴

پرسپولیس در اولین بازی فصل خود مقابل ذوب آهن متوقف شد.

به گزارش ایران ورزشی تیم های پرسپولیس و ذبوب آهن از ساعت 19 و 30 دقیقه امشب در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی یک - یک به پایان رسید.

هنوز بازی آغاز نشده بود که ردر ثانیه 44 ذوب آهن با پرتاب اوت بلند محمد قریشی کاپیتان خود و ضربه سر علیاری دروازه سرخ ها را باز کرد.

در این صحنه هم مدافعان میانی پرسپولیس هم الکسیس گندوز دروازه بان شماره یک این تیم دچار اشتباه شده و تیم پرسپولیس غافلگیر شد.

در ادامه پرسپولیس توپ و میدان را در دست گرفت اما در کل نیمه اول یکی دو موقعیت جدی داشت که ضربات آل کثیر و علیپور گل نشد.

در نهایت و در وقت های تلف شده بعد از پاس قطری بلند کنعانی زادگان ، این سعید صادقی بود که با یک حرکت تکنیی و دو بار سر توپ زدن با شوتی که البته تغییر جهت داد دروازه حریف را در دقیقه دوم وقت های تلف شده باز کرد.

با شروع نیمه دوم بازی مالکانه پرسپولیس ادامه پپدا کرد اما سرخ ها در خلق موقعیت مشکل داشتند تا اینکه اورونوف در دقیقه 59 به زمین رفت اما با حضور او نیز پرسپولیس یکی دو موقعیت نصف و نیمه داشت .

تعویض های بعدی گاریدو در نهایت تاثیری در نتیجه نگذاشت و ذوب آهن با یک نمایش دفاعی که البته در بیست دقیقه آخر شجاعانه تر بود یک امتیاز از قهرمان فصل قبل گرفت تا سرخ ها در گام اول متوقف شوند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران