فوتبال ایران

12161
انفجار بزرگ ترین بمب لیگ برتر در اصفهان

قهرمان جام جهانی طلایی پوش می شود

انفجار بزرگ ترین بمب لیگ برتر در اصفهان

استیون انزونزی، هافبک فرانسوی، برای عقد قرارداد با سپاهان وارد اصفهان شد.

به گزارش ایران ورزشی تیم فوتبال سپاهان یک پنجره نقل و انتقالات تابستانی پر رفت و آمد داشته و تا اکنون توانسته بود و جواد آقایی‌پور، حسین گودرزی، صالح حردانی، محمدامین حزباوی، محمد مهدی محبی، مهدی لیموچی و وحدت حنانوف را به خدمت بگیرد.

خرید های طلایی پوشان اما در اولین بازی فصل مقابل شباب الاهلی ضعیف تر از حد تصور ظاهر شدند تا این تیم در آخرین روز های پنجره نقل و انتقالات به سراغ بازیکن خارجی با کیفیت تر برود.

در هفته‌های گذشته شایعه مذاکره اصفهانی‌ها با استیون انزونزی هافبک فرانسوی سابق رم به گوش می‌رسید، اما آمدن این ستاره فرانسوی به سپاهان در هاله‌ای از ابهام بود.

 انزونزی به اصفهان رسیده تا مراحل پایانی مذاکراتش با سپاهان را انجام دهد و اگر اتفاق خاصی نیفتند باید منتظر رونمایی این هافبک نام آشنا در اصفهان باشیم.

استیون انزونزی هافبک میانی و سابق سویا، بلکبرن، گالاتاسرای، استوک‌سیتی و رم است که فصل قبل ۳۲ بار در ترکیب قونیه‌اسپور در سوپرلیگ ترکیه قرار گرفت و از جمله بازیکنان کلیدی این تیم بود. مهمترین ویژگی انزونزی قهرمانی با تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است که تقریبا در تمامی بازی ها برای تیم ملی فرانسه به میدان رفت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران