ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

12201
علیرضا بابایی :منجنیق پرسپولیس فقط من بودم

شرایط برای بازیکن جوان خیلی سخت است

علیرضا بابایی :منجنیق پرسپولیس فقط من بودم

از پرسپولیس مطرح شدم دوباره روزی به پرسپولیس برمی گردم

بازیکن جوان پرسپولیس از این تیم جدا شد بازیکنی که به دلیل پرتابهای بلندش در پرسپولیس به او لقب منجنیق را داده بودند .

 

علیرضا بابایی بازیکن جوان پرسپولیس که لقب منجنیق پرسپولیس را در تیم به دلیل پرتابهای بلند به او داده بود از تیم پرسپولیس جداشد به بهانه این جدایی با او صحبت کردیم .

*از پرسپولیس جداشدی ؟

 

بله من از پرسپولیس جدا شدم واردوی ترکیه هم نرفتم و  یک هفته پیش بود که فسخ قرار داد خودم را هم گرفتم .مدتها بود که در صدد جدایی بودم و حتی با آقای بادامکی هم در این خصوص صحبت کرده بودم اما کارهای جدایی و گرفتن امضاها مدتی زمان برد اما حالا رضایتنامه دارم و تیم جدیدم را هم به زودی انتخاب خواهم کرد .

 

*چرا جدا شدی و نجنگیدی تا تبدیل به بازیکن قابل اتکایی در پرسپولیس شوی ؟

بازی در تیمهای بزرگ سخت است چون تیمی مانند پرسپولیس همیشه برای قهرمانی می جنکد از این رو نشان دادن بازیکن جوان و بازی رسیدن به او واقعا سخت است به همین دلیل جدا شدم تا ارزشهای خودم را در تیم دیگر نشان داده و بعد از کسب تجربه لازم در سالهای آینده به پرسپولیس برگردم .

 

*لقب تو در پرسپولیس منجنیق بود و فکر می کنی بعد از جدایی ات این لقب را به چه بازیکنی خواهند داد ؟

به من در پرسپولیس به دلیل پرتابهای بلند لقب منجنیق داده بودند و البته به دلیل سرعت بالایم مورچه اتمی هم می گفتند اما بعد از من فعلا پرسپولیس منجنیق دیگری ندارد .

 

*در آینده ممکن است روزی به پرسپولیس برگردی ؟

به هر حال من دو فصل در پرسپولیس بودم و از این تیم شناخته شدم به همین دلیل حتما دوست دارم اگر روزی قسمت شود دوباره به پرسپولیس برگردم .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران