فوتبال جهان

12225
گواردیولا تشنه‌تر از همیشه!

گواردیولا تشنه‌تر از همیشه!

امروز منچستر سیتی با گواردیولا در حالی استارت می‌زند که سرمربی اسپانیایی برای کسب اولین ۶گانه می‌جنگد.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از فارس، پپ گواردیولا را می‌توان به خاطر احساس خستگی بخشید. منچسترسیتی در چهار فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شده ولی با این حال گواردیولا معتقد است که این فصل به مانند هیچ فصلی نیست و تشنه‌تر از همیشه است.

گیئودن بروکس، خبرنگار انگلیسی در نشریه تلگراف گزارشی در خصوص عطش و ولع گواردیولا برای کسب جام در امسال صحبت کرد و نوشت: ابتدا لیگ، بعد جام‌های داخلی و بعد لیگ قهرمانان اروپای گسترش یافته، سپس اگر همه چیز خوب پیش بروند، جام جهانی باشگاه‌های فیفا با حضور 32 تیم به مدت یک ماه!شاید این چالش‌برانگیزترین فصل سیتی تا به امروز باشد، اما خبر بد برای رقبای منچستر سیتی این است که گواردیولا احساس تشنگی، سرحالی و آمادگی برای قهرمانی دوباره را در دارد.سرمربی سیتی قبول کرد که دفاع از عنوان قهرمانی می‌تواند «سخت تر» از هر 9 فصل قبلی او در جمع آبی‌های منچستر باشد. آن هم در حالی که تیم‌های قدرتمندی مثل آرسنال، لیورپول، منچستریونایتد، تاتنهام و نیوکاسل قصد دارند سیتی را از رسیدن دوباره به جام بازدارند.

از طرف دیگر شاید چالش‌برانگیزتر از هر چیزی، اتهامات لیگ برتر در مورد 115 نقض قوانین مالی سیتیزن‌ها باشد که با توجه به اینکه جلسه تجدیدنظر آنها در ماه آینده برگزار و در سال جدید حکم صادر می شود، می تواند به طور جدی سیتی آنها را از مسیر خارج کند.

برای همین جای تعجب نیست که گواردیولا تا آنجایی که می‌توانست در تابستانِ امسال برای کنار گذاشتن فوتبال وقت صرف کرد. او به صورت متداوم به تماشای مسابقات بسکتبال المپیک رفت و به گرمی درباره دیدار مجدد در بارسلونا با پسران قدیمی خود در تیم B صحبت کرد.

این که گواردیولا در طول 25 سال همان اشتیاق و عطش را حفظ کرده، بدون شک در یکی دو خط نمی‌شود توضیح داد. با این حال، یک هفته پس از سومین بردش در Community Shield، او سوئیچ ماشین را حرکت داده، ماشین را روشن کرده و چهره رقابت به خود گرفته است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان