ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

12243
برزگر :ضعف گلزنی در هفته اول و ناهماهنگی در پرسپولیس مشهود بود

با قلی زاده و یک مدافع چپ تخصصی پرسپولیس از هر نظر تکمیل می شود

برزگر :ضعف گلزنی در هفته اول و ناهماهنگی در پرسپولیس مشهود بود

مدافع چپ سابق سرخ ها می گوید بازیکنان پرسپولیس به دلیل حاشیه های اخیر خصوصا در آستانه دیدار مقابل تراکتور باید از فضای مجازی خارج شوند .

محمد برزگر بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است بازیکنان پرسپولیس باید تمام تمرکز خودشان را به بازی روز پنجشنبه خودشان معطوف کنند و ازفضای مجازی و سایر موارد هم کاملا دور باشند .به بهانه حواشی اخیر پرسپولیس و بازی حساس این تیم مقابل تراکتور گفت و گویی با این مربی داشتیم .

 

*چرا جذب مدافع چپ فعلا  برای پرسپولیس طلسم شده ؟

به نظرم پرسپولیس دیر اقدام کرد و خیلی زودتر از اینها باید در این خصوص اقدام جدی می کرد تا کار این قدرسخت نشود و گاریدو از زمان حضورش یک مدافع چپ تخصصی را در اختیار می گرفت اما ما در حال حاضر در پست وینگر چپ و خصوصا مدافع چپ با مشکل مواجه هستیم . البته وحید امیری هست اما به هر حال سن و سال این بازیکن کمی بالاست و نمی توان به عنوان مدافع چپ تخصصی روی امیری حساب کرد .پرسپولیس حتما دفاع چپی می خواهد که در حمله و دفاع و ساختار تیم و بیلدآپ تیم را به خوبی شکل دهد .

 

*دفاع راست مراکشی تیم را چگونه ارزیابی کردید ؟

 به نسبت بازی اولش در پرسپولیس خوب کار کرد چون به هر حال طبیعی است  هر بازیکنی که به یک تیم وارد می شود باید با محیط سازگار شود. با این وجود ایوب در اولین بازی اش نمره قبولی گرفت .

 

*حضور احتمالی قلی زاده چقدر برای پرسپولیس موثر خواهد بود؟

 

قلی زاده بازیکنی بین المللی و  لژیونر  بسیار خوبی است که نمی توانیم  تجربه و ارزش‌های او را نادیده بگیریم.از این رو با حضور او و یک مدافع چپ دغدغه پرسپولیس به لحاظ بازیکن تقریبا مرتفع و کامل می شود .

 

*در خصوص بازی اول پرسپولیس و نقاط قوت و ضعف ان چه صحبتی دارید؟

 

به نظرم بزرگترین مشکل پرسپولیس عدم هماهنگی بازیکنان بود که تیم را تا حدودی اذیت کرد و در کنار آن ضعف گلزنی دو مهاجم پرسپولیس که دو سه فرصت گلزنی را از دست دادند نکته دیگری بود که مشهود بود ضمن اینکه مدافعان و دروازه بان تیم هم هماهنگی لازم را با هم نداشتند که البته اگر بازی اول را در نظر بگیریم به این نتیجه می رسیم که با گذر زمان باید به بهتر شدن پرسپولیس امیدوار بود .

 

*در خصوص بازی پرسپولیس مقابل تراکتور که سرخپوشان باید مقابل تیم تبریزی و چند بازیکن سابقش در فضای سخت تبریز بازی کند چه صحبتی دارید ؟

 

به نظرم بازیکنان پرسپولیس باید از فضای مجازی و حاشیه ها دور باشند و به هیچ موضوعی توجه نکنند که این مساله می تواند روی عملکرد تیم تاثیر بگذارد و حواس شان فقط به بازی و شرایط فنی‌اش معطوف باشد .

 

*در رابطه با رویارویی بیرانوند مقابل پرسپولیس چه فکر می کنید ؟

 

هر بازیکنی اختیار خودش را دارد اما به نظرم این موضوع را هیچ کسی نمی تواند کتمان کند که جدایی این بازیکن از پرسپولیس شکل خوبی نداشت .بیرانوند دروازه بان خوبی است اما به نظرم او بخش بزرگی از موفقیتش و ملی پوش و لژیونر شدنش  را مدیون پرسپولیس و هوادارانش است که نباید این موارد را فراموش کند. با این وجود نباید او را قضاوت کرد .پرسپولیس باید با همه توانش تلاش کرده و به گونه ای بازی کند که بهترین نمایش را ارایه داده و در هفته دوم پیروز شود چون بازی‌های هفته های اول و امتیازاتش خیلی برای پرسپولیس مهم است و ارزشش در هفته های پایانی و جنگیدن برای قهرمانی بسیار مهم خواهد بود .

 

*در خصوص بازی پرسپولیس در لیگ نخبگان با توجه به قرعه بسیار سختی که دارد چقدر به موفقیت امیدوارید ؟

 

ما نمی توانیم بعضی از واقعیت‌ها را نادیده بگیریم .مثلا ما هنور درگیر چمن و ورزشگاه هستیم اما حریفان ما بهترین بازیکنان را گرفته اند و به دنبال کارهای روتین خودشان هستند. کارهایی که در دنیای حرفه ای مسائل روتینی است .قدرت حریفان ما در لیگ نخبگان بسیار بالاتر از ما است .قطعا تیمی مانند پرسپولیس تمام تلاشش را به عنوان نماینده اول ایران در لیگ نخبگان انجام خواهد داد اما حقیقت امر این است که پرسپولیس جدا از تلاش در آسیا برای ارایه بهترین نمایش باید بیشترین حواس و تمرکزش را بر روی تکرار قهرمانی در لیگ برتر و موفقیت در جام حذفی معطوف دارد تا باز هم شرایط خودش را به عنوان بهترین تیم فوتبال ایران نگه داشته و آن را اثبات کند .در این بین حتما هواداران پرسپولیس هم بیشترین حمایت را از تیم خواهند داشت و تیم خودشان را تنها نخواهند گذاشت .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران