ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

12264
کلهر :گاریدو باید با بازیکنان تیمش تعامل بیشتری داشته باشد

پرسپولیس بازیکنان بهتری نسبت به تراکتور دارد

کلهر :گاریدو باید با بازیکنان تیمش تعامل بیشتری داشته باشد

پیشکسوت پرسپولیس گفت دیگر نباید به بازیکنان جدا شده فکر کرد و باید به بازیکنان ۱۶-۱۷ ساله بازی داد.

محمود کلهرهافبک سابق پرسپولیس معتقد است گاریدو باید شجاع باشد و هر چه زودتر به شرایط تیمش به خوبی سرو سامان دهد .پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با نتیجه گیری پرسپولیس در تبریز مقابل تراکتور هم به شکل خوبی اظهار نظر می کند.

 

*در رابطه با لیست پرسپولیس و بازی این تیم مقابل تراکتور حواشی زیادی وجود دارد این موارد چه تاثیری روی پرسپولیس خواهد داشت ؟

 

همیشه اطراف تیم‌های بزرگ حواشی زیادی وجود دارد که در این رابطه باید این تیم‌ها حواشی را از خودشان دور کنند .مثلا به هیچ وجه دیگر نباید به مساله بازیکنان جدا شده بپردازند و این گونه نگاه کنند که هر بازیکنی جدا شد از این تیم رفته است و موضوع آن را تمام شده بدانند .پرسپولیس امسال هم به نظر من نفراتی که گرفته حتی از نفرات فصل قبلش بهتر است. با این وجود چیزی که در مقطع فعلی مهم و حایز اهمیت است اینکه کادر فنی و در راس آنها گاریدو با بازیکنان تعامل بیشتری داشته باشد و اتحاد و یکدلی در کنار موارد مهم فنی و توجه به آنها حرف اول تیم را بزند.

 

*در خصوص دفاع چپ تخصصی در پرسپولیس و کمبود این بازیکن در این تیم چه صحبتی دارید ؟

 

به نظرم وحید امیری بازیکنی است که هم سرعتش بالاتر از عبد الکریم حسن است و هم در کارهای دفاعی بهتر از بازیکن قطری قبلی سرخپوشان است هر چند در 36 سالگی شاید بازی در لیگ نخبگان و لیگ های داخلی برای این بازیکن سخت باشد. با این وجود بازیکن جوانی مانند براجعه هم هست که تجربه بالای بازی در تیم ملی نوجوانان را دارد .از این گذشته من فکر می کنم مگر سپاهان این کار را نکرد و خوب هم نتیجه گرفت به همین دلیل ما هم نباید از بازی دادن به بازیکن جوان با وجود اینکه ممکن است تاوان داشته باشد پرهیز کنیم ضمن اینکه بازیکنانی مانند ترابی و اسماعیلی فر از ابتدا اینچنین نبودند و بعد از سالها بازی به این درجه رسیدند .ما باید از تیم‌های بزرگ اروپایی الگو برداری کنیم که حالا بازیکنان جوان 16-17 ساله حرف اول را در این فوتبال می زنند .

 

*رویارویی پرسپولیس مقابل تراکتور با وجود ستاره هایی که این تیم در اختیار گرفته را چگونه ارزیابی می کنید ؟

 

هر کس که از پرسپولیس رفته و جدا شده دیگر نباید به آن فکر کرد چون در دنیای حرفه ای چنین مسائلی وجود دارد با این وجود به نظرم همین پرسپولیس هم از تراکتور قوی تر است و با خط حمله خیلی خوبی که تیم  وجود علیپور و عیسی از آن بهره می برد تیم تراکتور را در خانه اش شکست خواهد داد . تیمی هم که می خواهد در کورس قهرمانی قرار بگیرد از همین هفته های ابتدایی باید سه امتیازها را کسب کرده و جمع کند .

 

*قبول دارید که گاریدو به نسبت بازی قبلی باید تغییراتی را در تیمش لحاظ کند ؟

 

اگر یاسین آمادگی خوبی داشته باشد می توان او را به خط میانی اضافه کرد.بازیکنی که اگا امادگی خوی داشته باشد قادر است در عمق دفاع حریف نفوذ کند یا حضور گولسیانی هم در خط دفاعی در کنار کنعانی  بهتر است .بازیکنی که می تواند در صورت گره خوردن  بازی بهترین گزینه ای باشد که نتیجه را تغییر دهد .

 

*در خصوص قلی زاده و حضور این بازیکن در پرسپولیس چه نظری دارید ؟

 

اگر قلی زاده بیاید که عالی می شود و شریط هجومی تیم در سمت چپ بسیار ارتقا پیدا خواهد کرد. از این گذشته ما می توانیم با گرفتن دفاع چپ ،وحید امیری را آزاد کنیم و از او به عنوان آچار فرانسه تیم استفاده کنیم .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران