ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

12295
داداش زاده :دو تیم فرهنگ بالایشان را نشان دهند تا تنشی به وجود نیاید

با حضور محمدی خیال گاریدو از جناح چپ راحت می شود

داداش زاده :دو تیم فرهنگ بالایشان را نشان دهند تا تنشی به وجود نیاید

با اضافه شدن محمدی و قلی زاده خیال سرمربی پرسپولیس ا ز بایت در اختیار داشتن بازیکنی خوب آسوده خواهد شد .

بهزاد داداش زاده در خصوص شرایط پرسپولیس با تحولات زیادی که در زمینه بازیکن و کادر فنی اش داشته به اظهار نظر می پردازد .هافبک سابق پرسپولیس در خصوص  شرایط این فصل پرسپولیس گفت :بحث روحی روانی و هماهنگی در پرسپولیس این فصل در مقطع فعلی حرف اول را در تیم می زند چون تغییرات زیادی در تیم به لحاظ بازیکن به وجود آمده و کادر فنی هم با تغییرات زیادی مواجه شده است از این رو فعلا نباید پرسپولیس و گاریدو را قضاوت کرد .

داداش زاده در ادامه افزود :قبلا یحیی چند فصل در پرسپولیس بود و اوسمار هم بعد از یحیی به پرسپولیس پیوست و هر کدام به دلیل زمانی که به آنها داده شد موفق شدند و چندین قهرمانی را کسب کردند اما نکته مهم در حال حاضر این است که پرسپولیس و سرمربی اش در فضای جدیدی قرار گرفته و به همین دلیل گاریدو و بازیکنان جدید برای هماهنگی و جا افتادن درتیم به زمان بیشتری نیاز دارند .

هافبک سابق پرسپولیس تاکید کرد:پرسپولیس به دلیل تغییراتی که داشت در بازی اول سردرگم بود و انسجام لازم در تیم دیده نمی شد. شاید به همین دلیل بود که پرسپولیس گلی را به آن شکل از روی اوت دریافت کرد .

داداش زاده در رابطه با حضور محمدی و قلی زاده با ابراز خوشنودی گفت:حتما حضور میلاد خیال سرمربی تیم را از بابت دفاع چپ و جناح چپ آسوده می کند چون این بازیکن توانایی بازی در دو پست دفاع و وینگر چپ را دارد و قادر است  خیال سرمربی تیم را از این بابت راحت کند.حضور قلی زاده هم به عنوان یک بازیکن خوب می تواند شرایط تیم را ارتقا می دهد و برای پست وینگر و عناصر تهاجمی در غیاب ترابی خیال گاریدو را راحت می کند.

هافبک سابق پرسپولیس در مورد شرایط رویارویی پرسپولیس با تراکتوری که بیرانوند را در درون دروازه خودش دارد نیز گفت:بازی سختی پیش روی دو تیم است و هر دو تیم باید فرهنگ بالای خودشان را نشان دهند تا بازی خارج از هر گونه تنشی در سکوها برگزار شود .در مورد بیرانوند هم به نظرم نباید دیگر در مورد دروازه بانی که از پرسپولیس جدا شده حرف زد و به آن فکر کرد چه بسا که پرسپولیس همیشه جای بهترین ها بوده و بهترین دروازه بان‌های ایران مانند عابد زاده و سلطانی از قبل در این تیم حضور داشته اند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران