اخبار

12349
رنگرز سرمربی تیم کشتی آزاد مقاومت البرز شد

رنگرز سرمربی تیم کشتی آزاد مقاومت البرز شد

مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز در حکمی عضو سابق تیم ملی کشتی آزاد را به عنوان سرمربی جدید تیم کشتی آزاد مقاومت البرز معرفی کرد.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، پس از برگزاری نشستی بین حسین رنگرز و مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز که امروز برگزار شد، ملی‌پوش سابق کشتی ایران به عنوان سرمربی تیم کشتی این باشگاه انتخاب و معرفی شد.

حسین رنگرز، برادر دوقلوی حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، پس از توافق با مدیران این باشگاه از فردا با حضور در تمرینات تیم کشتی آزاد مقاومت کارش را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد تا این تیم را برای حضور در لیگ برتر آماده کند. محمدرضا آذرشکیب نیز به عنوان مربی در کادرفنی این تیم فعالیت خواهد داشت.

سرهنگ حدادی، مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز اظهار کرد: مطمئن هستم که هدف حضور تیم باشگاه مقاومت در لیگ برتر امسال با اولویت اخلاق‌مداری و قرار است تا با بهره‌گیری از جوانان جویای نام بومی و غیر بومی به مصاف رقبای خود برویم. نماد پهلوانی را که از خصوصیات آقا تختی است به معرض دید همگان خواهیم گذاشت.

حسین رنگرز با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت این تیم در لیگ گفت: تیم کشتی آزاد باشگاه مقاومت برای تکمیل تیم، بنا دارد تا از تمام کشتی‌گیران جوان و عنوان‌دار بهره ببرد تا این تیم بتواند در لیگ به موفقیت برسد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار