فوتبال جهان

12351
چهره جدید رونالدو در شبکه‌های اجتماعی

چهره جدید رونالدو در شبکه‌های اجتماعی

فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان با راه‌اندازی یک کانال یوتیوب، سعی دارد تا هودارانش را با جنبه‌های غیرفوتبالی زندگی‌اش بیشتر آشنا و با چهره‌های مختلف در قالب مجری مصاحبه کند.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی کانال یوتیوب خود را راه‌اندازی کرد تا از این کانال برای ارتباط بیشتر با هوادارانش در سراسر جهان استفاده کند.

او قول داده است که در این کانال جنبه‌ای از خودش را به اشتراک بگذارد که اکثر طرفداران آن را ندیده‌اند و این کانال به موضوعات دیگری خارج از دوران فوتبالی او می‌پردازد. در بخشی از برنامه‌های این کانال، رونالدو با یک سری از میهمانان در مورد موضوعات مختلف مصاحبه خواهد کرد که هویت آن مهمانان هنوز اعلام نشده است.

در معرفی این کانال آمده است: «در این کانال، کریستیانو مطالبی را درباره عشق خود به فوتبال و همچنین سایر علایقش از جمله سلامت خانواده، تغذیه، آمادگی، ریکاوری، آموزش و تجارت به اشتراک خواهد گذاشت. این کانال همچنین شاهد گفت‌وگوی کریستیانو با میهمانان مختلف در مورد موضوعات مختلف خواهد بود.»

فوق‌ستاره پرتغالی با بیان اینکه خیلی خوشحال است که این پروژه را راه‌اندازی کرده است، اظهار داشت: مدت‌ها بود که چنین ایده‌ای در ذهن من بود و حالا در نهایت این فرصت را داریم که آن را عملی کنیم.

رونالدو افزود: همیشه از داشتن چنین رابطه قوی با طرفداران در رسانه‌های اجتماعی لذت برده‌ام و کانال یوتیوب، فرصت بزرگ‌تری برای انجام این کار به من می‌دهد و هواداران، درباره خودم، خانواده و دیدگاه‌های من درباره موضوعات مختلف بیشتر آشنا می‌شوند. مشتاقانه منتظر گفت‌وگوهایی با میهمانان هستم که بدون شک مردم را شگفت‌زده خواهند کرد!

رونالدو تاکنون ۹ ویدئو در کانال خود منتشر کرده است که در یکی از آنها اسطوره پرتغال به بهترین گل‌های اروپایی خود واکنش نشان می‌دهد. یک کلیپ دیگر با عنوان «اینگونه بر مصیبت‌ها غلبه می‌کنم» است. در حالی که رونالدو در یک ویدئوی جداگانه در یک چالش ضربه ایستگاهی مقابل پسرش کریستیانو جونیور شرکت می‌کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان