اخبار

12377
تساوی بدون گل هوادار و ذوب آهن در مشهد

تساوی بدون گل هوادار و ذوب آهن در مشهد

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و هوادار در هفته دوم لیگ برتر به تساوی بدون گل رسیدند تا همچنان در حسرت برد در فصل جدید بمانند.

 

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، تیم‌های ذوب‌آهن و هوادار تهران در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به مصاف هم رفتند.

در شرایطی سیدرضا مهدوی با کمک‌های امیررضا آشور ماهانی و احد سلطانی، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند که هم هوادار و هم ذوب‌آهن به دنبال اولین برد در فصل جدید بودند.

ذوب‌آهن، لیگ بیست و چهارم را با تساوی برابر پرسپولیس آغاز کرده بود و در سوی دیگر هوادار در اولین مسابقه مغلوب خیبر خرم‌آباد شده بود.

بازی در حالی آغاز شد که هم ذوب‌آهن و هم هوادار برای زدن گل به دنبال ایجاد برتری و خلق موقعیت گلزنی روی دروازه‌ها بودند. با این حال تلاش شاگردان محمد ربیعی و سید مهدی رحمتی نتیجه‌ای نداشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شود.

در نیمه دوم، ذوب‌آهن نسبت به هوادار بهتر بازی را آغاز کرد اما عملکرد خوب خط دفاعی هوادار و همچنین آرشا شکوری دروازه‌بان این تیم سبب شد تا توپی از خط دروازه‌ها عبور نکند.

در نهایت ذوب‌آهن و هوادار در شبی که نمایش جذابی نداشتند، با تساوی صفر - صفر به کارشان پایان دادند و امتیازات این مسابقه را تقسیم کردند.

ذوب‌آهن با این تساوی ۲ امتیازی شد و هوادار هم یک امتیازی شد و اولین امتیازش را در فصل جدید به دست آورد.

ترکیب اولیه ذوب‌آهن:

پارسا جعفری، محمد قریشی، فریبرز گرامی، رامتین سلیمان زاده، امیرحسین جدی، پدرام قاضی پور، حسن شوشتری، فردین یوسفی، محسن آذرباد، مجید علیاری و امید لطیفی

سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب اولیه هوادار:

آرشا شکوری، صائب محبی، میثم تهی‌دست، مرتضی منصوری، مهدی مهدوی، میلاد خدایی، مصطفی احمدی، عرفان معصومی، مهدی گودرزی، پیمان رنجبری و علی فتحی

سرمربی: سید مهدی رحمتی


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار