ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

12417
فنونی زاده: گاریدو ترسو ارنج کرده بود

لازم نبود با دو هافبک دفاعی بازی کند

فنونی زاده: گاریدو ترسو ارنج کرده بود

بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است شماره ۴ پرسپولیس از گذشته تا به حال وارث بهترین مدافعان ایران و پرسپولیس بوده است .

مرتضی فنونی زاده مدافع سابق پرسپولیس با انتقاد از گاریدو در بازی تیمش مقابل تراکتور گفت :بازی مقابل نود هزار هوادار در آن جو کار راحتی نبود اما به نظرم گاریدو تیمش را خیلی ترسو ارنج کرده بود و اصلا لزومی نداشت که با دو هافبک دفاعی و اینقدر محتاط در مقابل حریف بازی کند.به نظر من بازیکنی مثل علیپور نباید بیرون می ماند و حضور اورونوف هم به مهاجم دوم اشتباهی بزرگ بود چون این بازیکن ثابت کرده در پست وینگر بازیکنی غیر قابل مهار است و حتما می تواند خیلی به پرسپولیس کمک کند .اورونوف اصولا بازیکن لب خط است و قادر نیست به عنوان یک مهاجم دوم ایفای نقش کند.

فنونی زاده از قدرت تهاجمی پایین این تیم در بازی مقابل تراکتور انتقاد کرده و گفت:پرسپولیس بازیکنانی مانند سلمانی و علیپور و چند مهره خوب دیگر را بیرون گذشته بود و بیشتر بازیکنانی که در زمین بودند بازیکنان مدافع یا بازیکنانی بیشتر با خصوصیات دفاعی بودند که عملا در فاز حمله هیچ کمکی نمی توانستند به تیم خود داشته باشند .

او در خصوص خرید جدید پرسپولیس هم گفت :شماره 4 پرسپولیس از گذشته وارث بهترین مدافعان و بازیکنان تاریخ پرسپولیس بوده و خوشحالم این بار هم بازیکنی به پرسپولیس آمده وقرار است شماره 4 پرسپولیس را برتن کند که بهترین است و حتما می تواند خیال گاریدو و هواداران را از بابت یک مدافع چپ آسوده کند.

مدافع میانی سابق وملی پوش پرسپولیس در ادامه افزود :شماره 4 پرسپولیس از گذشته برتن بزرگانی مانند جعفر کاشانی و مسیح مسیح نیا و پس از آنها خودم ، یحیی گل محمدی و سید جلال حسینی بوده است و این بار هم قرار است این شماره برتن میلاد محمدی باشد که چند سال لژیونر بوده و سابقه بازی‌های زیادی را در تیم ملی داشته است .به نظرم اگر میلاد از لحاط بدنی آماده باشد قادر است در دفاع چپ پرسپولیس بهترین نمایش‌ها را ارائه دهد و از هر حیث خیال گاریدو و پیشکسوتان و هواداران را از بابت یک مدافع چپ خوب ششدانگ آسوده کند که امیدوارم این اتفاق برای پرسپولیس به خوبی و در کمترین زمان ممکن بیفتد .

فنونی زاده در خصوص بازی پرسپولیس مقابل فولاد و اهمیت برد سرخپوشان مقابل تیم اهوازی گفت :باید تیم فولاد را در قزوین شکست دهیم و به هیچ وجه نباید مانند دو بازی اولمان امتیازی از دست بدهیم چون در این صورت فاصله 4 امتیازی ما با سپاهان و حتی دو امتیازی با استقلال در صورت نتیجه گیری این دو تیم مدعی دیگر بیشتر و کار واقعا  سخت خواهد شد. از این رو پرسپولیس دیگر حق امتیاز از دست دادن ندارد و دیگر نباید امتیازی از دست بدهد و اصلا به این فکر نباشد که چون فصل گذشته هم چندین امتیاز از حریفان عقب بود و جبران کرد امسال هم می تواند امتیازات عقب افتاده را جبران کند . این خیال اشتباه است و ممکن است تیم را با چالش های زیادی در آینده مواجه کند .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران