گزارش

12422
فونسکا معجزه‌گر روسونری نبود!

شروع فاجعه‌بار میلان در سری آ

فونسکا معجزه‌گر روسونری نبود!

تیم میلان با کسب یک امتیاز از دو بازی شروع ضعیفی در سری آ داشته است.

فصل جدید برای میلان در شرایطی آغاز شد که هواداران این تیم پس از اخراج جنجالی استفانو پیولی و انتصاب پائولو فونسکا به عنوان سرمربی جدید تیم، امید زیادی به کسب نتایج درخشان و رقابت با اینتر و یوونتوس بر سر کسب اسکودتو داشتند.

نمایش‌ها و نتایج خوب در رقابت‌های پیش‌فصل نیز مزید بر علت شد تا هواداران میلان، در انتظار یک شروع درخشان با تفکرات تهاجمی فونسکا باشند. با این حال اوضاع اصلا برای روسونری خوب پیش نرفت و این تیم پس از بازگشت سخت مقابل تورینو برای تساوی خانگی در هفته اول، مقابل پارما بازنده شد تا با کسب یک امتیاز از دو مسابقه نخست، یکی از مدعیان ضعیف سری آ در شروع فصل باشد.

فونسکای پرتغالی پیش از این در تیم‌های شاختار دونتسک، رم و لیل تفکرات تهاجمی و تماشاگرپسند خود را نشان داده بود اما آنچه او را تبدیل به یک مربی کم افتخار در سطح اول فوتبال اروپا کرد، نمایش‌های ضعیف در فاز دفاعی بود. نمایش‌هایی که در دو مسابقه ابتدایی فصل میلان نیز شاهد آن بودیم تا دل بسیاری از هواداران میلان، خیلی زود برای استفانو پیولی تنگ شود. البته که پیولی، در شرایطی میلان را ترک کرد که سبک بازی این تیم چندان باب میل هواداران نبود و در فصل گذشته، میلان هیچ خطری برای قهرمانی اینتر همشهری در لیگ ایجاد نکرد اما شروع ضعیف با فونسکا، نشان از یک فصل پرماجرا و سخت برای میلانی‌ها دارد.

فونسکا پس از شکست مقابل پارما، نمایش ضعیف دفاعی را عامل شکست تیمش دانست و گفت: «ضعف کلی در دفاع تیم وجود دارد. تا وقتی به این روش دفاع می‌کنیم، بردن بازی‌هایی مثل این غیرممکن است. تیم نه به صورت جمعی و نه به صورت فردی عملکرد دفاعی خوبی ندارد. اشتباهات فردی در دوئل‌ها و همچنین جایگیری نادرست در دفاع، باعث شده تا تیم گل‌های زیادی دریافت کند. من به عنوان سرمربی، مسئول اصلی نتایج تیم هستم. اما واضح است که مشکل اصلی ما در بخش دفاعی است و همه بازیکنان باید در این زمینه تلاش بیشتری کنند. ما در پیش فصل عملکرد خوبی داشتیم، اما در بازی‌های لیگ تغییرات قابل توجهی در بازی تیم دیده می‌شود که دلیل آن را نمی‌توان به راحتی توضیح داد. به نظر می‌رسد که بازی مقابل تیم‌های بزرگ‌تر برای میلان راحت‌تر است.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها