سوژه‌های داغ

12426
تازه‌ترین اخبار  و گمانه زنی‌ها از لیست جدید تیم ملی

غیبت رضاییان و نوراللهی؛ بازگشت حسینی

تازه‌ترین اخبار و گمانه زنی‌ها از لیست جدید تیم ملی

لیست تیم ملی ایران برای مسابقات پیش رو به زودی اعلام خواهد شد.

کار تیم ملی ایران در مرحله اصلی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از روز پنجشنبه ۱۵ شهریور با رقابت مقابل قرقیزستان در ورزشگاه فولادشهر آغاز می‌شود و انتظار می‌رود لیست جدید امیر قلعه‌نویی برای دو مسابقه با قرقیزستان و امارات، روز دهم شهریور اعلام شود. بازیکنان حاضر در لیگ، یک روز بعد از اعلام لیست به تمرینات اضافه می‌شوند و لژیونرها نیز از روز دوازدهم شهریور به تدریج در تمرینات تیم ملی شرکت می‌کنند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که تا این لحظه، خبری از بازگشت احمد نوراللهی به تیم ملی ایران نیست و این بازیکن که روزهای خوبی را در فوتبال امارات پشت سر می‌گذارد، همچنان بزرگ‌ترین غایب لیست امیر قلعه‌نویی خواهد بود. به جز نوراللهی، رامین رضاییان دیگر ستاره غایب در لیست قبلی تیم ملی نیز با وجود روزهای خوب در تیم جدید خود استقلال، در رقابت‌های آینده تیم ملی غایب خواهد بود. با این حال شنیده می‌شود در لیست جدید تیم ملی، سید حسین حسینی پس از عدم حضور در دو بازی قبلی تیم مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان حضور دارد و با حل شدن مشکل شخصی مهدی قایدی، این ستاره فوتبال ایران نیز برای حضور در رقابت با قرقیزستان به ایران سفر خواهد کرد. البته که مشخص نیست هم‌تیمی او یعنی شهریار مغانلو در تفکرات امیر قلعه‌نویی جایی خواهد داشت یا خیر.

از دیگر بازیکنانی که حضور آن‌ها در لیست جدید تیم ملی می‌تواند جالب توجه باشد می‌شود به اللهیار صیادمنش اشاره کرد. او که فصل گذشته روزهای سختی را در انگلیس سپری کرد، شروعی خوب در تیم وسترلو بلژیک داشته و با ۳ گل و یک پاس گل تا این‌جای فصل، یکی از مهاجمان تیم در کنار سردار آزمون و مهدی طارمی خواهد بود. همچنین علی قلی‌زاده که در لیست قبلی به دلیل مصدومیت غیبت داشت، در این اردو به بازیکنان تیم ملی اضافه می‌شود و در روزهای شلوغ مبنی بر شایعات حضورش در پرسپولیس، تیم ملی را برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی همراهی می‌کند.

مانند اردوی گذشته و با توجه به خریدهای جدید سپاهان و حضور صالح حردانی و جواد آقایی‌پور در این تیم، زردپوشان اصفهانی با حداقل پنج بازیکن در لیست جدید تیم ملی، بیش‌ترین نماینده را در بین تیم‌های حاضر در لیگ ایران دارند و پس از این تیم، استقلال و پرسپولیس بیش‌ترین بازیکنان را به اردوی تیم ملی معرفی می‌کنند. تیم ملی ایران در روزهای ۱۵ و ۲۰ شهریور به ترتیب به مصاف قرقیزستان و امارات خواهد رفت.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های سوژه‌های داغ