فوتبال جهان

12448
نگاهی به چهار تیم فوق‌العاده لیگ انگلیس

از برایتون شگفتی‌ساز تا مدعی‌های همیشگی

نگاهی به چهار تیم فوق‌العاده لیگ انگلیس

در پایان هفته دوم لیگ برتر انگلیس، چهار تیم موفق به کسب ۶ امتیاز شده‌اند.

به گزارش ایران ورزشی، با پایان هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به تدریج کیفیت رقابت‌ها و وضعیت آمادگی تیم‌ها به فرم آرمانی نزدیک می‌شود و از هفته‌های آینده شاهد رقابت‌های بزرگ و باکیفیت‌تری در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس خواهیم بود.

در پایان هفته دوم رقابت‌ها، تنها چهار تیم لیورپول، آرسنال، منچسترسیتی و برایتون موفق به کسب شش امتیاز شدند و در بالای جدول بیست تیمی این لیگ قرار گرفتند. حضور دو مدعی اصلی قهرمانی دو فصل اخیر یعنی منچسترسیتی و آرسنال در این لیست غافلگیرکننده نبود و چالش بزرگ برای توپچی‌ها، از هفته سوم آغاز می‌شود. جایی که این تیم پیش از دو تقابل سخت متوالی برابر تاتنهام و سیتی، به مصاف برایتونی می‌رود که زیر نظر فابیان هورزلر ۳۱ ساله، از سد اورتون و منچستریونایتد گذشت.

در کنار دو مدعی اصلی قهرمانی و برایتون که مهمان ناخوانده بالای جدول لیگ هستند، حضور لیورپول آرنه اسلوت با دو کلین‌شیت از اتفاقات جالب توجه لیگ برتر انگلیس محسوب می‌شود. اسلوت با عملکرد خوب خود، به اولین سرمربی لیورپول در تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که کار خود به عنوان سرمربی این تیم را با دو پیروزی آغاز می‌کند و هفته آینده، تیمش در مسابقه بزرگ فصل میهمان منچستریونایتد خواهد بود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان