کشتی و وزنه‌برداری

12453
نصیرشلال: قول می‌دهم وزنه‌برداری به روزهای طلایی برگردد

نصیرشلال: قول می‌دهم وزنه‌برداری به روزهای طلایی برگردد

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران، گفت: قول می‌دهم در فدراسیون و تیم ملی، شبانه‌روزی تلاش کنیم و وزنه‌برداری را به روزهای طلایی خود برگردانیم تا دل ملت را شاد کنیم.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، نواب نصیرشلال‌ در خصوص ادامه همکاری با تیم ملی، اظهار داشت: کاری را شروع کرده‌ایم و با اعتماد کمیته فنی این شرایط را ادامه خواهیم داد. تشکر می‌کنم از همه عزیزان و به تصمیمی که گرفته شده احترام می‌گذاریم. طبق روال گذشته کارهای را با جدیت پیش می‌بریم و تمام تلاش ما این است وظایفی که داریم را به نحو احسن انجام دهیم.

نصیرشلال ادامه داد: قطعا ما قوی‌تر از قبل کار را ادامه خواهیم داد. در فاصله سه - چهار ماهی که به مسابقات جهانی باقی مانده، سعی می‌کنیم خوب تمرین کرده، تمرکزمان را از دست ندهیم و فقط به موفقیت فکر کنیم. اولویت در اردوهای پیش‌رو با جوانت‌رها و آماده‌ترها است. می‌خواهیم کاری کنیم تا برای تیم ملی مثمر ثمر باشیم.

سرمربی تیم ملی در بخش دیگری از حرف‌هایش، مردم ایران را خطاب قرار داد و گفت: تلاش همه ما ورزشکاران برای شادی دل مردم است. این را به خوبی درک می‌کنم که همیشه مردم عزیز از وزنه‌برداری انتظار داشته و دارند. مردم ما را فقط کسب مدال راضی می‌کند. قول می‌دهیم که ما در فدراسیون و تیم ملی سخت شبانه روزی تلاش کنیم و وزنه‌برداری را به روزهای طلایی خود برگردانیم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های کشتی و وزنه‌برداری