ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

12456
معمارزاده :پرسپولیس به یک طراح تمام عیار نیاز دارد

گندوز بهترین بازیکن بازی با تراکتور بود

معمارزاده :پرسپولیس به یک طراح تمام عیار نیاز دارد

اورونوف باید آزاد شود تیم یحیی دفاعی وچشم به ضد حمله خواهد داشت

گندور بهترین بازیکن دیدار تراکتور مقابل پرسپولیس بود .

میثاق معمارزاده  معتقد است دروازه بان خارجی پرسپولیس مرد اول بازی با تراکتور  بود.

معمار زاده با تمجید از عملکرد گندور گفت :دروازه بان تازه وارد پرسپولیس واقعا عملکرد خیلی خوبی داشت آن هم در شرایطی که با مدافعانش هنوز هماهنگ نیست. با این وجود عملکرد قابل قبولی داشت و در چند فرصت خطرناک تراکتور موفق به بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس شد و تنها یک گل  دریافت کرد .

سنگربان سابق پرسپولیس در ادامه افزود :مدافعان پرسپولیس باید روی توپ ارسالی باید با بازیکن حریف من تومن می کردند و اجازه سرزنی را از او می گرفتند اما به هر حال دروازه بان پرسپولیس هم می توانست روی آن توپ بهتر کار کند و شرایط را برای مهار توپ فراهم سازد .جدا از این مسائل باید دید در جلسه فنی وآنالیز حریف بازیکنی مانند شجاع به چه بازیکنی از پرسپولیس سپرده شده بود که اگر این چنین بوده حتما باید مقصر ان بازیکن را دانست در غیر این صورت حتما دروازه بان پرسپولیس هم باید روی گل بهتر کار می کرد و توپ را با دو گام بیرون آمدن مهار می ساخت و خروج موفقی انجام می داد. با این وجود من به گندور بالاترین نمره را می دهم و حتی او را بهترین بازیکن بازی تراکتور و پرسپولیس می دانم. بازیکنی که با توجه به رفلکس ها و واکنش هایی که داشت قطعا بهترین بود .

معمار زاده در خصووص تاکتیک دو تیم در تبریز تاکید کرد :خط هافبک تراکتور بر بازی سوار بود و بازیکن ها را در حال حاضر نمی توان مقصر دانست اما در اینکه استراتژی مربی چه بوده حرف وجود دارد چون ما باید ببینیم تاکتیک گاریدو در این خصوص چه بوده است .

دروازه بان سابق پرسپولیس در خصوص شرایط میلاد محمدی برای بازی کردن در مقابل فولاد نیز گفت :به نظرم اگر میلاد را در دفاع چپ بازی بدهد قطعا بهتراست  چرا که وحید امیری را  یک خط جلوتر در پست هافبک بازی خواهد کرد.

معمارزاده در رابطه با جایگزین سروش نیز گفت:اورونوف باید آزاد شود ودر پست وینگر چپ بازی کند تا درخشش های فصل قبلش را تکرار کند از طرفی بازیکنانی مانند خدابنده لو یا یاسین سلمانی وامید عالیشاه بازیکنانی هستند که قادرند با تغییر سیستم و استفاده از دو مهاجم در خط حمله حتما بهترین شرایط را برای  برد مقابل فولاد فراهم سازند .بهترین ترکیب برای خط میانی پرسپولیس هم استفاه از سینا اسدبیگی در کنار خدابنده‌لو یا یاسین و در چپ اوونوف و در سمت راست هم فرشاد احمدزاده است تا با کمک این بازیکنان بتوانیم بهترین شرایط را برای پرسپولیس در خط میانی و پیروزی اش مقابل فولاد فراهم سازیم .

دروازه بان سابق پرسپولیس جذب دو بازیکن را برای پرسپولیس لازم و ضروری دانسته و در این ارتباط تاکید می کند :پرسپولیس نیاز به جذب یک تکنسین و طراح تمام عیار دارد .بازیکنی که همه زمین را خوب ببیند و تیمش را به بهترین شکل تغذیه کرده و راه بیندازد. کاری که سروش نمی تواند آن را به نحو احسن انجام دهد چون وظیفه هافبک طراح فقط تقسیم توپ نیست .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران