اخبار

12481
بدرفتاری حنیف عمران زاده زیر ذره بین کمیته انضباطی

بدرفتاری حنیف عمران زاده زیر ذره بین کمیته انضباطی

به گزارش ایران ورزشی کمیته انضباطی اعلام کرد دیدار تیم های سپاهان اصفهان و چادر ملو اردکان برگزار و از سوی تماشاگران تیم سپاهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مقام غیر رسمی مسابقه و نقض مقرارت برگزاری مسابقات( آوردن بوق و اسپیکر) رخ داد. باشگاه سپاهان باید ظرف مدت 48 ساعت باید دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

همچنین تیم چادر ملو اردکان به دلیل داشتن 8 بازیکن و حنیف عمران زاده، مربی تیم چادر ملو  به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، باید ظرف مدت 48 ساعت باید دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

با اعلام کمیته انضباطی تیم شمس آذر قزوین به دلیل فحاشی تماشاگرانش در دیدار برابر استقلال تهران باید ظرف مدت 48 ساعت باید دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

این کمیته همچنینی اعلام کرد مسابقه تیم های فولاد خوزستان و مس رفسنجان برگزار و از سوی تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات بازی (حضور با تاخیر آمبولانس،)، حضور افراد متفرقه در کنار نیمکت و همچنین فحاشی تماشاگران به داور بازی رخ داد. تیم فولاد خوزستان باید ظرف مدت 48 ساعت باید دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار