گزارش

12498
هواداران عاشق نسخه جدید یووه

خانه‌تکانی بزرگ موتا در بیانکونری

هواداران عاشق نسخه جدید یووه

یوونتوس با دو پیروزی در صدر جدول سری آ ایتالیا قرار گرفته است.

به گزارش ایران ورزشی، یوونتوس با دو برد سه‌گله با کلین‌شیت به عنوان تنها تیم شش امتیازی سری آ در پایان هفته دوم، صدرنشین این رقابت‌ها شده و سبک بازی تازه و تماشاگرپسند این تیم زیر نظر تیاگو موتا، به شدت مورد توجه هواداران یوونتوس قرار گرفته است.

هوادارانی که تا سال گذشته، به اجبار بازی‌های کسل‌کننده و سرد تیم ماسیمیلیانو آلگری را دنبال می‌کردند، حالا با تیمی متفاوت، جوان و جسور مواجه هستند که بزرگ‌ترین تهدید برای دفاع اینتر از عنوان قهرمانی محسوب می‌شود.

نکته دیگر در خصوص یوونتوس موتا اما سختگیری این سرمربی جوان و استراتژی نقل و انتقالاتی مشخص وی است. در حالی که بسیاری از هواداران یوونتوس مشتاق حضور دوباره فدریکو کیه‌زا در ترکیب یوونتوس بودند، موتا روی نام او خط قرمز کشید و حالا شایعات انتقال این ستاره ایتالیایی‌ به تیم یوونتوس افزایش یافته است. به جز کیه‌زا، وویچک شزنی، وستون مک‌کنی، ماتیا دی‌شیلیو، آرتور ملو، فیلیپ کوستیچ و دنیله روگانی نیز در لیست مازاد باشگاه یوونتوس برای فصل جدید قرار گرفتند تا تیاگو موتا خیلی زود تکلیف خود را با بازیکنان پا به سن گذاشته تیمش مشخص کند.

حالا موتا با اضافه کردن بازیکنان آکادمی به ترکیب اصلی و جذب ستاره جوان پورتو یعنی فرانسیسکو کونسیسائو، شکل و شمایل تیم یوونتوس را به طور کلی تغییر داده است و این پایان فعالیت نقل و انتقالاتی یووه در تابستان امسال نخواهد بود. به گزارش رسانه‌های معتبر ایتالیایی، جیدون سانچو ستاره انگلیسی منچستریونایتد برای جانشینی کیه‌زا در لیست یوونتوس قرار گرفته و در صورت تکمیل این انتقال، باید یوونتوس را برنده بزرگ نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایتالیا بدانیم. برنده‌ای که با ایده‌های جدید و تازه یک مربی جسور، نشان داد که می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، هویت یک تیم را به طور کامل تغییر داد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش