اخبار

12542
رحمتی: ساختار تیم هوادار با نفرات جوان شکل گرفته است

رحمتی: ساختار تیم هوادار با نفرات جوان شکل گرفته است

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت:‌ با برنامه و نگاهی بلندت مدت به تیم هوادار آمدم و بر این اساس، ساختار تیم ما با نفرات جوان ترسیم و شکل گرفته است.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از  ایرنا، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار برابر تراکتور تبریز، اظهار داشت: با یکی از بهترین تیم‌های لیگ بازی داریم. تراکتور از نظر نفرات، تکمیل است و می‌تواند امسال مدعی باشد. اسکوچیچ چندین سال در ایران مربیگری کرده و با با فوتبال ما آشنایی کامل دارد. خوشبختانه در این دو بازی از تیم هوادار پیشرفت چشمگیری دیدم و شک ندارم با این تیم جوان، می‌توانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم. امیدوارم بازیکنان فردا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند که نتیجه مطلوبی بگیریم.

وی در پاسخ به اینکه آیا بازیکنان جوان می‌توانند مقابل بازیکنان چند میلیاردی تقابل داشته باشند، یادآور شد: روزی که بر روی نیمکت هوادار نشستم نگاه‌های بلندمدتی داشتم و ساختار تیم طوری ترسیم شده که باید به جوانان‌مان میدان بدهیم.

سرمربی هوادار افزود: متاسفانه تمرینات‌مان را دیر شروع کردیم و سقف بودجه باشگاه هم معلوم بود و ما هم باید براساس آن بودجه، بهترین انتخاب را داشته باشیم. در بازی اول همه شاهد بودند که از لیست ۲۰ نفره، ۱۲ نفر زیر ۲۳ سال داشتیم و ۶ نفر هم زیر ۲۱ سال بودند که این موضوع، مقداری جسارت می‌خواست.

رحمتی تصریح کرد: خدا را شکر بازیکنان ما خوب هستند و به توان آن‌ها اعتقاد دارم. آرشا شکوری بازیکن جوان و آینده‌داری است، خودم نیز از ۱۷ سالگی در لیگ برتر بازی کردم و سعی می‌کنم به این بازیکن کمک کنم، چون هم پست هستیم.

وی در مورد اینکه چرا به هوادار اجازه بازی کردن در ورزشگاه دستگردی را نمی‌دهند، اظهار کرد: در مصاحبه پیش فصلم و در دو مصاحبه قبلی گفتم ما هم نماینده استان تهران هستیم. همه شاهد هستند، هیچکس از ما حمایت نمی‌کند. ما میزبان هستیم اما در جلسه هماهنگی به ما فشار می‌آورند که از کیت (لباس) دوم خودمان استفاده کنیم! امیدوارم مدیران باشگاه به این موضوع رسیدگی کنند، چون بعضی‌ها فقط به دنبال زور گفتن به تیم فوتبال هوادار هستند. امیدوارم داوران فردا بتوانند بهترین قضاوت را انجام بدهند.

سرمربی هوادار درباره نبود VAR در بعضی از بازی‌های لیگ، یادآور شد: تا وقتی که شرایط یکسان نباشد، انتقادات وجود دارد. مطمئن هستم VAR می‌تواند به پیشرفت فوتبال کشورمان کمک کند ولی ما ایرانی‌ها بهترین امکانات را هم داشته باشیم، باز هم به دنبال ایراد هستیم.

رحمتی در خصوص اینکه آیا تراکتور سقف بودجه را رد نکرده است؟ خاطرنشان کرد: اگر یادتان باشد این قانون را فقط برای من گذاشتند. این قانون ارزش ندارد و حرفه‌ای هم نیست. مشکلی با بازیکنان آن تیم ندارم و امیدوارم بتوانند مقابل ما بازی کنند. من به تک‌تک بازیکنان خودم اطمینان دارم و شک ندارم بهترین عملکرد خود را به نمایش می‌گذارند.

وی در مورد عدم حمایت از تیم فوتبال هوادار، گفت: هوادار یک باشگاه خصوصی است و بودجه مشخصی هم دارد. برنامه باشگاه این است به بازیکنان جوان فرصت بدهد و ما هم قبل اینکه مسئولیت قبول کنیم باید این موضوعات هم را بپذیریم. در نهایت، هیچ فردی از این تیم حمایت نمی‌کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار