ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

12547
نورمحمدی :میلاد بعد از بازگشت از اروپا انگیزه‌های بالایی دارد

روش متفاوت گاریدو نسبت به سه سرمربی قبلی کار تیم را مشکل‌تر کرده

نورمحمدی :میلاد بعد از بازگشت از اروپا انگیزه‌های بالایی دارد

میلاد محمدی در تمرینات پرسپولیس آماده نشان داده و از انگیزه های بالایی برای حضور در پرسپولیس بهره می برد .

رضا نورمحمدی معتقد است مربی جدید پرسپولیس بر خلاف سه مربی قبلی با افکار کاملا متفاوتی وارد پرسپولیس شده به همین دلیل جا انداختن تفکرات او  نیاز به زمان دارد .

 

*چرا گاریدو تاکنون در پرسپولیس به لحاظ سبک بازی و نتیجه گیری موفق نبوده است ؟

 

بازی پرسپولیس مقابل تراکتور در آن شرایط سخت بود اما جدا از این مساله باید بگویم که مربی جدید به زمان بیشتری نیاز دارد چون برخلاف سه مربی قبلی به زمان بیشتری نیاز دارد از طرف دیگر سرمربی اسپانیایی پرسپولیس افکارش با سه مربی دیگر قبلی این تیم متفاوت است.این یعنی آنکه روش او برای آنکه در پرسپولیس جا بیفتد نیاز به زمان دارد و کارش هم دشوارتر است چرا که یحیی راه برانکو و اوسمار هم راه یحیی را ادامه داد .

 

*تغییرات ایجاد شده توسط گاریدو به لحاظ بازیکن در پرسپولیس جواب خواهد داد ؟

 

هر مربی روشی دارد و براساس روشی که مد نظر دارد چند بازیکن جدید را جذب می کند.از طرفی سرمربی نزدیک ترین شخص به تیم و باشگاه است به همین دلیل من خیلی امیدوارم افکار او هر چه زودتر در تیم جا بیفتد و بازیکنان هماهنگ تر و بهتر برای هدفی که دارند برای تیمشان بجنگند .

 

*به نظرتان میلاد محمدی قادرخواهد بود دفاع چپ خوبی برای پرسپولیس باشد ؟

 

میلاد بازیکن خیلی خوبی است و به نظرم خیلی انگیزه دارد تا دوباره به تیم ملی دعوت شود. به همین دلیل او بعد از بازگشت از اروپا با تجربه خیلی خوبی که کسب کرده خیلی دوست دارد خودی نشان دهد و دوباره خودش را به عنوان بهترین دفاع چپ ایران مطرح کند ضمن اینکه طبق اطلاعات خودم از دوستانم در پرسپولیس خبردار شدم که میلاد در تمرینات آماده نشان داده و از شرایط خوبی برخودار است به همین دلیل حتما این بازیکن در کمترین زمان ممکن ارزش‌ها و تجربه خودش را نشان خواهد داد .

 

*پرسپولیس در چه پست‌هایی به بازیکن نیاز دارد ؟

 

به نظرم پرسپولیس به یک هافبک طراح نیاز دارد چون سروش عقب کار می کند و کمی از بازیکنان تهاجمی فاصله گرفته است .جدا از این بازیکن طراح فکر می کنم پرسپولیس به یک مهاجم بلند زن دیگر نیز نیاز دارد که شکل متفاوتی نسبت به دو مهاجم دیگر خوب پرسپولیس داشته باشد .

 

*در غیاب سروش که برای بازی مقابل فولاد محروم است چه بازیکنی می تواند جای او را بگیرد ؟

 

محمد خدابنده‌لو بازیکن خوبی است و خیلی تعریفش را شنیدم.احتمال می دهم او جای سروش را بگیرد .

 

* با وجود بازیکنان خوب چرا در خط حمله و دفاع پرسپولیس هم شرایط خیلی خوبی شاهد نبودیم ؟

 

به نظرم علیپور مهاجم خیلی خوبی است و اگر بدنش آماده شود حتما در خط حمله کار را برای پرسپولیس در می آورد.از سوی دیگر مدافعان ما خصوصا مدافعان میانی مان هم بازیکنان خوبی هستند و اگر این دو بازیکن با دروازه بان تیم هماهنگ‌تر شوند حتما مانند فصول قبل خط دفاعی پرسپولیس بهترین خط دفاع لیگ خواهد شد.مدافعانی که هم در دفاع بهترین هستند هم در گلزنی تبحر دارند و عیار تیمش را بالا می برند .

 

*در خصوص میزبانی پرسپولیس در قزوین این بار مقابل تیم فولاد چه صحبتی دارید؟

 

میزبانی در شهرهای دیگر برای پرسپولیس فاجعه است چون بیشترین هوادار را دارد. همه تیم‌ها می دانند در ورزشگاه آزادی حریف این تیم مقابل هوادارانش نیستند اما فعلا پرسپولیس از نعمت تماشاگرش که با آن یکی دو گل در هر بازی از حریفانش جلوتر است محروم شده. پرسپولیس را مجبور کردند در جای دیگری جز آزادی از حریفانش میزبانی کند که در لیگ برتر و آسیا خیلی به این تیم لطمه می زند. مطمئنا اگر پرسپولیس در آسیا در کشور ثالث بازی کند بزرگترین ضربه را متحمل شده و شرایط بسیار سختی را تجربه خواهد کرد .پرسپولیس با تیم خوبش قادر بود که با حمایت هوادارانش در آسیا از سد تیمهای پاختاکور و حریفان قطری و عراقی میزبانی کند که قادر است از سد آنها بگذرد اما اگر قرار باشد در آزادی میزبانی نکند مقابل تیمهای عربستانی که صددرصد به شمکل می خورد و حتی در مقابل تیمهای دیگر آسیایی هم با مشکلات زیادی متحمل خواهد شد.

 

*نتیجه سومین بازی پرسپولیس را چگونه پیش بینی می کنید؟

 

بازی سوم ما برای تیم و هواداران خیلی مهم است چون شرایط به گونه ای است که هواداران تیم بعد از دو بازی که مساوی شده دیگر تحمل نتیجه ای جز برد را ندارند و مساوی یا نتیجه دیگری را برنمی تابند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران