کشتی و وزنه‌برداری

12549
نگاهی به تحولات کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد

نگاهی به تحولات کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد با کادر فنی جدید اردوهای تیم ملی کشتی را شروع کرده است.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روز گذشته (سه‌شنبه) لیستی از آزادکاران برای حضور در اردوی تیم ملی را اعلام کرد که شامل اوزان غیر المپیکی بود. این اردو برای حضور آزادکاران در رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی و زیر ۲۳ سال جهان، طی روزهای ۶ لغایت ۱۸ شهریور در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می‌شود.

در این اردو، رضا مومنی، علی قلی زادگان، عباس ابراهیم‌زاده، پیمان نعمتی، امیرمحمد یزدانی، محمدرضا شاکری، محمد بخشی، محمد نخودی، علیرضا کریمی، کامران قاسم‌پور، امیرحسین فیروزپور و مهدی حاجیلوئیان حضور دارند.

از نکات مهم این اردو حضور چهره‌های جدیدی در کادر فنی است. درستکار از تیم فنی کاوه تنها مهدی تقوی را حفظ کرده است. احسان امینی نیز پیش از این با درستکار در تیم ملی کشتی آزاد همکاری داشت.

همچنین با تصمیم درستکار، فرید دژم خوی، محمدرضا آذرشکیب، سعید نیستانی و فرشاد قبادی در تیم ملی پژمان را همراهی خواهند کرد.

پژمان درستکار همچنین با مربی بدنساز تیم را عوض کرد و علی قاسم‌نیان را به جای عباس خدایاری معرفی کرد.

گفته می‌شود که احسان امینی، مهدی تقوی و فرید دژم‌خوی نفرات ثابت کادر فنی به شمار می‌روند اما آذرشکیب، نیستانی و قبادی از جمله مربیان دوره‌ای هستند که ممکن است در دوره‌های دیگر جای خود را به مربیان سازنده بدهند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های کشتی و وزنه‌برداری