ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

12571
شافعی :پرسپولیس باید با برد به استقبال لیگ نخبگان برود

گاریدو به پرسپولیس سرو سامان ندهد در لیگ نخبگان با مشکلات جدی مواجه می شود

شافعی :پرسپولیس باید با برد به استقبال لیگ نخبگان برود

هافبک سابق سرخ ها می گوید بازیکنان پرسپولیس هنوز از انسجام لازم خصوصا در خط دفاع برخوردار نیستند .

محمود شافعی  معتقد است مشکل پرسپولیس در بعضی از پستها هنوز برطرف نشده و این تیم را فاقد انسجام تیمی لازم می داند .شافعی در خصوص شرایط فعلی پرسپولیس گفت :پرسپولیس باید بهتر و سازمان یافته تر بازی کند اما مشکلاتی در بعضی از خطوط پرسپولیس وجود دارد که تاکنون اجازه نداده تیم پرسپولیس با شرایط خوبی رودرروی حریفان قرار گیرد .

هافبک سابق پرسپولیس در ادامه افزود :دفاع پرسپولیس هنوز هماهنگ نیست و به انسجام تاکتیکی لازم نرسیده است به همین دلیل است که دو گل را تاکنون از حریفانش در دو بازی دریافت کرده‌ایم و مدافعان به دلایل خوب پوشش ندادن و اشتباه در جایگیری هایشان نتوانسته اند مانع گل خوردن تیمشان شوند .

شافعی تاکید کرد :پرسپولیس باید هر چه زودتر خودش را جمع و جور کرده و گاریدو به تیمش سرو سامان بدهد چون زمان زیادی به لیگ نخبگان باقی نمانده از این رو پرسپولیس باید هر چه زودتر مشکلاتش را به حداقل برساند چون در غیر  این صورت تیم در لیگ نخبگان با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. با این وجود فعلا همه دغدغه گاریدو قطعا به این موضوع باز می گردد که هر طور شده تیمش را در مقابل فولاد به اولین برد این فصل برساند تا پرسپولیس با هماهنگی و روحیه خوبی برای لیگ نخبگان آماده شود .

هافبک سابق پرسپولیس تاکید کرد :پرسپولیس در غیاب سروش می تواند از خدابنده لو استفاده کند هر چند با وجود غیبت یک بازیکن پرسپولیس که برروی کارهای ترکیبی از چند جناح و توسط چند بازیکن حمله می کند حتما می تواند شرایط را به سود خودش تغییر دهد .به همین دلیل من معتقدم تیم پرسپولیس براساس حرفی که زدم مشکلی در میانه میدان در غیاب سروش نخواهد داشت و با قرار دادن دو مهاجم حتما شرایط خوبی را برای بازی مقابل فولاد برای خودش فراهم خواهد ساخت .پرسپولیس باید مقابل فولاد با ارایه یک بازی هوشمندانه و تهاجمی موفق عمل کرده  و تیم حریف را از پیش رو بردارد و با برد به استقبال بازی های لیگ نخبگان برود .

شافعی در خصوص جذب میلاد محمدی نیز اظهار داشت :حتما نیاز داشتیم که یک مدافع چپ تخصصی بعد از جدایی مدافع قطری جذب کنیم که خوشبختانه این امر هم محقق شد و ما بازیکنی را جذب کردیم که آماده است و در تمرینات پرسپولیس هم شرایط خوبی داشته که همین مساله نشان می دهد او می تواند حداقل در نیمه دوم مقابل فولاد به میدان برود .

بازیکن سابق پرسپولیس در پایان خاطر نشان ساخت :با حضور سرلک خط میانی پرسپولیس تکمیل می شود و با اضافه شدن یک مهاجم بلند زن ،خط حمله و شرایط پرسپولیس تقریبا تکمیل خواهد شد و تیم پرسپولیس مشکلی برای بازی هایش نخواهد داشت و تیم در صورت هماهنگی بازیکنانش  قادر خواهد بود با قدرت بیشتری تیم های حریف را تحت تاثیرخودش قدرت  قرار دهد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران