فوتبال جهان

12574
محرومیت و جریمه ۱۱ بازیکن تیم ملی اروگوئه

محرومیت و جریمه ۱۱ بازیکن تیم ملی اروگوئه

مهاجم مطرح اروگوئه‌ای به دلیل درگیری با هواداران در پایان بازی اروگوئه و کلمبیا در کوپا آمریکا، ۵ جلسه محروم شد.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، در حالی این روزهای صحبت‌هایی درباره انتقال داروین نونیز، مهاجم پرتغالی لیورپول به آرسنال به گوش می‌رسد که این بازیکن امروز از سوی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی با جریمه سنگین محرومیت روبه‌رو شد.

بر اساس حکم اعلام شده، نونیز، به دلیل مشارکت در درگیری بین بازیکنان و هواداران پس از باخت اروگوئه مقابل کلمبیا در کوپا آمریکا در ماه ژوئیه، ۵ بازی ملی محروم و ۲۰ هزار دلار جریمه شد.با توجه به این حکم، نونیز تا بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل برزیل در ماه نوامبر، نمی‌تواند برای تیم ملی اروگوئه بازی کند.

نونیز درباره درگیر شدن با هواداران گفته بود: «من به عنوان یک بازیکن، همان واکنشی را نشان دادم که اگر هر فرد دیگری بود، انجام می‌داد. اگر به همسر، مادر یا خواهر شما حمله کنند، چه واکنشی انجام می‌دهید؟»

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی در مجموع ۱۱ بازیکن را به دلیل این درگیری‌ها، جریمه و فدراسیون فوتبال فوتبال اروگوئه را نیز مبلغ ۱۲۰ هزار دلار جریمه نقدی کرد.رودریگو بنتانکور، هافبک تاتنهام ۱۶ هزار دلار و چهار بازی محروم شد و ماتیاس اولیورا، رونالد آرائوخو و خوزه ماریا گیمنز نیز هر کدام سه جلسه محروم شدند.

سانتیاگو مله، ماتیاس وینا، سباستین کاسرس، امیلیانو مارتینز، فاکوندو پلیستری و برایان رودریگز هر کدام به خاطر نقشی که در این هرج و مرج داشتند، به پرداخت ۵هزار دلار جریمه محکوم شده‌اند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان