اخبار

12595
آمرابات، گزینه اضطراری برای خط هافبک اتلتیکو مادرید

آمرابات، گزینه اضطراری برای خط هافبک اتلتیکو مادرید

اتلتی یک بازیکن دفاعی برای تقویت خط هافبک می خواهد

اگرچه اتلتیکو مادرید یکی از هیجان‌انگیزترین بازارهای تابستانی دهه گذشته را داشته است، اما فقط زمان نشان می‌دهد که این خرید درست بود یا نه؛ هنوز مشکلاتی در انتظارش در ترکیب این تیم وجود دارد و در برخی از پست ها باید از آخرین روز پنجره بیشترین استفاده را کند.

تساوی در خانه مقابل اسپانیول منجر به اولین شک و تردید در اتلتیکو مادرید شد که در حال حاضر 4 امتیاز با بارسلونا در لیگ فاصله دارد. اگرچه قرمز و سفیدها موفق شدند ستاره های بزرگی را به خدمت بگیرند، اما همچنان می توان انتظار بیشتری داشت.

بسیاری از تغییرات در تیم از قسمت دفاعی است. ماریو هرموسو، گابریل پائولیستا، چاگلار سویونچو و استفان ساویچ، قربانیان این پنجره بوده اند. 

بعد از جدایی این ستاره ها، سیمئونه چندین بار به صراحت گفته است که تیم به تقویت بیشتر به خصوص در خط میانی نیاز دارد و به نظر می رسد که امرابات گزینه منتخب اوست اما با این حال، مذاکرات بین دو باشگاه بدون مشکل نیست. در حالی که اتلتیکو مادرید پیشنهاد قرضی را ارائه داده، فیورنتینا تمایلی به پذیرش این پیشنهاد ندارد و فروش قطعی بازیکن را ترجیح می دهد. این وضعیت را دچار پیچیدگی می‌کند.

هرچند که اتلتیکو تا همین لحظه هم بازار تابستانی شلوغی داشته، علاوه بر رابین لو نورماند (از رئال سوسیداد) و کلمنت لنگله (از بارسلونا) که برای تقویت خط دفاعی جذب شده اند، الکساندر سورلوث نروژی  وارد خط حمله شده است که با هم آرزو دارند تیم را از نظر کیفی جهش دهند.

علاوه بر این، هافبک کانر گالاگر سابق چلسی آمده است تا به خط هافبک قدرا بدهد و  خرید بزرگ خولیان آلوارز هواداران این تیم را امیدوار کرده که جهشی از نظر کیفی در خط حمله قرمز و سفید ایجاد شود.

بازار نقل و انتقالات در حال پایان است، بنابراین اتلتیکو مادرید به دنبال خرید های نهایی است که گزینه ایده آل برای ال چولو می تواند یک هافبک باشد. 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار