ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

12601
شاه محمدی :سروش تمرکز کافی ندارد،طراح جدید می‌خواهیم

فدراسیون فوتبال ،پرسپولیس و استقلال را  خانه به دوش کرده

شاه محمدی :سروش تمرکز کافی ندارد،طراح جدید می‌خواهیم

پیشکسوت پرسپولیس می گوید قهرمانی به تراکتور و سپاهان نمی رسد و باز هم دو تیم پرسپولیس یا استقلال بیشترین شانس را دارند .

جمشید شاه محمدی مهاجم اسبق پرسپولیس با گلایه از وضعیتی که برای میزبانی تیم های ایرانی در آسیا پیش آمده تاکید کرد :این مساله  نشان دهنده ضعف فدراسیون فوتبال است که نتوانسته برای تیم هایی که در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا نماینده ایران هستند یک ورزشگاه درست و در شان فوتبال ایران را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کند.اصلا چرا تیم هایی مانند پرسپولیس و استقلال که بهترین و پر هوادارترین تیم های ایران و حتی آسیا هستند باید خانه به دوش باشند و یک ورزشگاه آزادی در اختیار انها قرار نگیرد  تا در ادامه شاهد باشیم  ورزشگاه هایی که حتی برای لیگ برتر هم نمی توانند پاسخگوی پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر باشند برای بازی های لیگ نخبگان آنها انتخاب شوند .

مهاجم سابق پرسپولیس در ادامه افزود :بازیکنان خوبی داریم اما باید این را در نظر بگیریم که همین کشورهای اطراف خودمان هم خیلی پیشرفت کرده اند و با شرایطی که در داخل کشورهایشان فراهم ساخته اند واقعا تیم های ما را به چالش کشیده اند.نمونه اش هم همین تیم ملی ازبکستان است که در چند رده مختلف تیم های ملی ما را شکست داده است .

شاه محمدی تاکید کرد :در کشورهای ما هم منابع ثروت زیادی وجود دارد که خیلی خوب می توانیم با بهره گرفتن از انها بهترین شرایط را فراهم سازیم و واقعا چیزی از عربستان کم نداریم  اما واقعا این منابع مان  خوب تقسیم نمی شود و نتیجه اش این می شود که به جای ورزشگاه صدهزار نفری مجبور باشیم که در ورزشگاه 10 هزار نفری بازی کنیم و این کمبود و رویه واقعا به تیم ملی  و نماینده های ما در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا لطمه می زند و توان تیم های ما را می گیرد .من تمام این مشکلات را به فدراسیون نسبت می دهم و می گویم شرایط فوتبال را درست کنیدو اجازه ندهید جایگاه مان بیشتر از این در آسیا تضعیف شود .

مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص رقابت بین مدعیان و شانس شان برای قهرمانی در لیگ بیست و چهارم خاطرنشان ساخت :درست است که تراکتورخیلی خوب نتیجه گرفته و شرایط خیلی خوبی دارد اما من شخصا حاضرم بنویسم و امضا کنم که قهرمان لیگ فعلی مان هم یا پرسپولیس است یا استقلال و تیمی مانند تراکتور شانسی برای قهرمانی ندارد و باید برای سهمیه بجنگد .

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند نیز تاکید می کند :بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند فقط دنبال پول بودند اما این موارد هم موجب تضعیف پرسپولیس نمی شود چون پرسپولیس تیمی یکدل است. از سوی دیگر خیلی پیش آمده که پرسپولیس بدون پول و منابع کمتر قهرمان شده است و من به موفقیت پرسپولیس و تکرارش خیلی خوشبینم .

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص جذب میلاد محمدی نیز گفت :میلاد محمدی در راه آهن شاگرد من بوده است و به نظرم توانایی های زیادی دارد .او از اروپا امده و توانایی های زیادی دارد و حتما می تواند جناح چپ پرسپولیس را راه بیندازد و مشکل تیم را در این جناح کاملا برطرف سازد .

مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص خط حمله و مهاجمان پرسپولیس نیز اظهار داشت :علیپور و عیسی مهاجمان خوبی هستند اما این بضاعت برای خط حمله کافی نیست به همین دلیل هم حتما پرسپولیس به یک مهاجم بلندزن و ششدانگ نیاز دارد که بتواند در فاز گلزنی خیال پرسپولیس را آسوده کند.پرسپولیس خریدهای خارجی خوبی داشته اما کافی نیست و حتما باید دو بازیکن دیگر را در خط حمله و هافبک طراح به خدمت بگیرد .

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با منتفی شدن حضور قلی زاده نیز گفت :قلی زاده بازیکن خوبی بود اما حالا که حضورش میسر نشد باشگاه پرسپولیس باید حتما بازیکن دیگری را جایگزین او کند.به نظرم باید در اولویت اول بازیکنی را به خدمت بگیرند که یک هافبک وسط طراح ایده آل باشد. بازیکنی که بتواند خوب پاس بدهد. کاری که در حال حاضر سروش نمی تواند به بهترین شکل برای پرسپولیس انجام دهد ضمن اینکه به نظرم سروش به حاشیه هم رفته است و تمرکز لازم را ندارد . به او توصیه می کنم هیچ کس بزرگتر از پرسپولیس نیست و فوتبال هم فقط  به حرف زدن خلاصه نمی شود .

شاه محمدی در خصوص شانس موفقیت گاریدو در پرسپولیس هم گفت :مربیان خارجی برنامه ریزی کاملی دارند و برای هر کارشان فلسفه خاصی دارند. به همین دلیل عیار گاریدو چند هفته دیگر مشخص می شود و آن زمان بهتر می توانیم در خصوص گاریدو اظهار نظر داشته باشیم. هر چند من معتقدم  با توجه به مهره هایی که پرسپولیس در خط دفاع و هافبک دارد شاید سیستم سه پنج دو  مناسبتر باشد .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران