اخبار

12610
نساجی ده نفره باخت

نساجی ده نفره باخت

 دومین مسابقه خانگی نساجی در لیگ بیست‌وچهارم در حالی که بازیکنان الهامی نمایش خوبی در زمین داشتند به دلیل ۱۰ نفره شدن نساجی برای این تیم امتیازی به دنبال نداشت و با ثبت دومین شکست این تیم و دومین برد گل‌گهر سیرجان در این رقابت‌ها پایان یافت تا نساجی به رتبه چهاردهم جدول سقوط کند و گل‌گهر با صعود در جدول به رتبه چهارم برسد.

به گزارش ایرنا، تقابل تیم‌های نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور که امشب به میزبانی نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد با تک گل سیرجانی‌ها به پایان رسید.

ساکت الهامی در این مسابقه نساجی را برای سومین هفته پیاپی با سیستمی متفاوت وارد میدان کرد در حالی که نساجی در هفته نخست با سیستم ۴-۳-۳ و در هفته دوم با سیستم ۴-۴-۲ به مصاف حریفان رفته بود، در مسابقه امشب مقابل گل‌گهر با سیستم 2-5-3 مقابل حریف قرار گرفت.

الهامی نساجی را با ترکیب اولیه لوان پولی، امیرمهدی جان‌ملکی، امیرحسین سام‌دلیری، سعید آقایی، مهرداد رضایی، صابر حردانی، سید محمدرضا حسینی، منصور باقری، سیامک نعمتی، محمدرضا عباسی و حامدل پاکدل به زمین فرستاد.

گل‌گهر سیرجان نیز که با سرمربیگری مهدی تارتار در این فصل حضور دارد، با سیستم2-4-4و ترکیب ثابت محمدرضا اخباری، محمدمهدی زارع، عثمان اندونگ، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی تیکدری، مجید عیدی، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌روح، امیرمحمد رزاقی‌نیا، اریک بایناما و علی قربانی به مصاف نساجی رفت.

نساجی که برای کسب نخستین برد فصل وارد زمین شده بود، از ابتدای مسابقه تلاش کرد تا راهی به سمت دروازه گل‌گهر باز کند و با ثبت یک گل زودهنگام کنترل مسابقه را در اختیار بگیرد. نخستین موقعیت برای نساجی در دقیقه ۶ با یک ارسال روی دروازه گل گهر ایجاد شد که با عبور توپ از مقابل حاکد پاکدل این موقعیت حساس از دست رفت.

۱۳ دقیقه بعد حامد پاکدل با یک استارت پرسرعت توانست از خط دفاع گل‌گهر عبور کند و با محمدرضا اخباری در موقعیت تک به تک قرار بگیرد که اخباری با واکنش به موقع این موقعیت را خنثی کرد و اجازه گلزنی به پاکدل نداد.

اخباری در دقیقه ۲۵ نیز با یک واکنش تماشایی ضربه سیامک نعمتی را مهار کرد و اجازه نداد نساجی به گل برسد.

از میانه‌های نیمه دوم کنترل گل‌گهر بر بازی بیشتر شد و تیم تارتار توانست تا پایان نیمه نخست چند موقعیت جدی روی دروازه نساجی ایجاد کند.

مهم‌ترین صحنه نیمه نخست بازی در دقیقه ۳۴ رقم خورد که یک پنالتی به سود گل‌گهر داشت. حرکت بازیکنان گل‌گهر به سمت دروازه نساجی و یک ارسال کوتاه مقابل دروازه سبب شد در میانه راه توپ به دست مدافع نساجی برخورد کند و یک پنالتی به سود گل‌گهر اعلام شود. این ضربه پنالتی در دقیقه ۳۷ توسط احمد زنده‌روح زده شد و لوان پولی توانست با مهار توپ ناجی دروازه نساجی شود.

دروازه‌بان برزیلی نساجی در دقیقه ۴۲ نیز با یک واکنش تماشایی شوت سنگین بازیکن مازندرانی‌ گل‌گهر یعنی ابوالفضل رزاق‌پور را مهار کرد و اجازه باز شدن دروازه نساجی را نداد. ۲ تیم در نهایت نیمه نخست را بدون گل به پایان رساندند.

در نیمه دوم مسابقه نیز نساجی تلاش کرد تا از مسیرهای مختلف به دروازه گل‌گهر برسد که در یکی ۲ صحنه نیز تا مرز گلزنی پیش رفت.

دقیقه ۵۷ روی حرکت خوب صابر حردانی و ورود به محوطه جریمه گل‌گهر، خطر جدی روی دروازه سیرجانی‌ها به وجود آمد که پس از مهار توپ توسط اخباری، خطر توسط مدافعان دفع شد.

اما با ۱۰ نفره شدن نساجی شرایط برای الهامی و یارانش دشوار شد. سید محمدرضا حسینی که در دقیقه ۳۴ یک کارت زرد دریافت کرده بود، در دقیقه ۶۰ با دریافت دومین کارت زرد اخراج شد و نساجی ۳۰ دقیقه پایانی بازی را با یک یار کمتر ادامه داد.

با ۱۰ نفره شدن نساجی شکل بازی این تیم نیز طبیعتا تغییر کرد و تلاش نساجی‌چی‌ها صرف حفظ نتیجه تساوی شد. اما گل‌گهر نیز از این موقعیت استفاده کرد و فشار روی دروازه نساجی را افزایش داد.

حملات سیرجانی‌ها ادامه یافت و نهایتا در دقیقه ۸۲ روی یکی از این حمله‌هاگل‌گهر پس از دفع توپ توسط لوان پولی، با ضربه گوستاوو واکنین روی توپ برگشتی به گل برسد. تلاش‌های نساجی برای جبران گل خورده نتیجه‌ای در پی نداشت و این مسابقه با همان یک گل سیرجانی‌ها به پایان رسید.

نساجی با این شکست یک امتیازی ماند و در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفت. گل‌گهر سیرجان هم ۶ امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول صعود کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار