مصاحبه

12644
پروین: فوتبال را پنج سال تعطیل کنید!

گاریدو به پرسپولیس سرعت داده است

پروین: فوتبال را پنج سال تعطیل کنید!

اسطوره پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم و اوضاع فعلی فوتبال ایران صحبت کرد.

به گزارش ایران ورزشی، علی پروین، اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم صحبت‌هایی را مطرح کرده است.

او راجع به جدایی علیرضا بیرانوند و وضعیت فعلی پرسپولیس زیر نظر گاریدو گفته: «زمانی که در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت کردیم، به درویش گفتم اجازه ندهد بیرانوند از پرسپولیس جدا شود. مدیرعامل پرسپولیس هم به من گفت بیرانوند 1.5 سال قرارداد دارد. من فقط همین صحبت را کردم و حالا بیرانوند هر طور که می‌خواهد برداشت کند. با این تیم‌هایی که من دیدم، به نظرم پرسپولیس دیروز یک فوتبال عجیب و غریب بازی کرد. گاریدو سرعت عجیبی به بازی پرسپولیس داده بود که در فوتبال ایران تا الان ندیده بودم. امیدوارم این شرایط برای پرسپولیس ادامه داشته باشد. من برای یحیی ناراحتم و دوست داشتم او در کنار پرسپولیس بود. پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد، استقلال هم یک مقدار حاشیه اطرافش است و اگر آن را کم کند، خوب می‌شود.»

پروین با انتقاد از عملکرد گندوز دروازه‌بان جدید پرسپولیس اضافه کرد: «زیاد خوب نبوده است. مخصوصاً بازی با پای او ضعیف است. وقتی خط دفاعی خوب عمل کند فشار زیادی روی دروازه‌بان وارد نمی‌شود.»

پروین همچنین در خصوص وضعیت نامناسب ورزشگاه‌های لیگ ایران نیز صحبت کرد: «متأسفانه به مسئولان چندین بار گفتم. مملکت ما که یک زمین فوتبال نداشته باشد تا استقلال و پرسپولیس در آن بازی کنند، به نظر من باید پنج سال فوتبال را تعطیل کنند تا یک زیرساخت درست و حسابی به وجود بیاورند و هزینه‌ها هم کمتر شود. الان پرسپولیس و استقلال در این شرایط هزار میلیارد هزینه‌شان است و سال به سال هم رقم‌ها بالا می‌رود.»

پروین با دفاع از جواد نکونام در خصوص حواشی اخیر تیم استقلال افزود: «جواد در استقلال خوب کار می‌کند، اما نمی‌گذارند. در اهواز دیدید که از اول بازی بطری پرت کردند روی زمین، اول باید حاشیه‌ها را جمع کنند. جواد خوب است و باید فرصت بدهند. هر مربی ایرانی و خارجی باشد باید به او 10 هفته فرصت دهند. از هفته اول شروع به ناسزا گفتن می‌کنند.»

این چهره مطرح فوتبال ایران درباره انتخاب احمد دنیامالی به عنوان وزیر جدید ورزش و جوانان گفت: «من شناخت زیادی از او ندارم. آقای دنیامالی پیش از این در ملوان حضور داشته است و چون در فوتبال بوده و شناخت دارد، فکر می‌کنم می‌تواند یک کارهایی برای فوتبال انجام دهد.»

همچنین پروین در ادعایی جالب، قدرت سرخابی‌های پایتخت را بالاتر از تیم‌های متمول عربی در لیگ نخبگان آسیا دانست و گفت: «پرسپولیس و استقلال راحت این تیم‌ها را می‌برند، تراکتور و سپاهان هم همین‌ شرایط را دارند.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه