گزارش

12645
شگفتی در چهارمین گرنداسلم فصل

عملکرد ضعیف مدال‌آوران المپیک در نیویورک

شگفتی در چهارمین گرنداسلم فصل

نواک جوکوویچ و کارلوس آلکاراس در چهارمین گرنداسلم فصل راه به جایی نبردند.

به گزارش ایران ورزشی، چهارمین و آخرین رقابت بزرگ فصل تنیس یا همان گرنداسلم یو.اس اوپن در نیویورک در حال برگزاری است و این رقابت‌ها، در هفته اول خود با شگفتی‌های زیادی همراه بوده است.

بامداد شنبه پرافتخارترین تنیسور جهان و برنده مدال طلای المپیک پاریس یعنی نواک جوکوویچ، در یک شگفتی بزرگ با شکست برابر الکسی پاپیرین نفر ۲۸ جهان از صعود به مرحله یک هشتم نهایی باز ماند. با حذف نواک جوکوویچ از اوپن آمریکا، برای نخستین بار از سال ۲۰۰۲ و بعد از ۲۲ سال سه غول تنیس یعنی جوکوویچ و نادال و فدرر هیچ سهمی از گرند اسلم‌های چهارگانه فصل نبردند.

پیش از این نیز کارلوس آلکاراس، اعجوبه اسپانیایی جوان دنیای تنیس و برنده مدال نقره المپیک پاریس در با قبول شکست مقابل بوتیک فان د زنشلوپ ناباورانه از گردونه این رقابت‌ها کنار رفته بود. قهرمان دو گرند اسلم اخیر در مرحله دوم رقابت‌ها در دو ست اول با نتایج ۶-۱ و ۷-۵ مغلوب نمایش بسیار خوب حریف هلندی‌اش شد و در ست سوم هم تلاشش برای بازگشت راه به جایی نبرد و ۶-۴ شکست خورد تا خیلی زود مجبور به ترک نیویورک شود. همچنین لورنزو موزتی ایتالیایی دارنده مدال برنز المپیک نیز از دیگر مدعیان این مسابقات بود که در همان گام‌های ابتدایی از مسابقات حذف شد. از دیگر شگفتی‌های این رقابت‌ها، می‌توان به حذف استفانوس سیتسیپاس یونانی نیز اشاره کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش