اخبار

12646
خدابنده‌لو چهره ویژه پرسپولیس؛ پسری که مسیر بازی را تغییر داد

خدابنده‌لو چهره ویژه پرسپولیس؛ پسری که مسیر بازی را تغییر داد

محمد خدابنده‌لو یکی از ستارگان پرسپولیس در شب پیروزی مقابل فولاد بود.

به گزارش ایران ورزشی، در حالی که همه منتظر به زمین آمدن بازیکنان هجومی تیم چون یاسین سلمانی، سعید صادقی و عیسی آل کثیر در پایان نیمه نخست مسابقه بودند، خوان کارلوس گاریدو تصمیم به تغییر در خط میانی تیمش گرفت و محمد خدابنده‌لو را به جای سینا اسدبیگی به زمین فرستاد.

زوج اسدبیگی و ریگی در نیمه اول، از لحاظ دفاعی در بیمه کردن میانه میدان برای پرسپولیس موفق بودند اما این دو بازیکن با توجه به خصوصیات بازی خود، از حیث خلق موقعیت و بازی رو به جلو در تیم نتوانستند عملکرد مثبتی داشته باشند و حضور خدابنده‌لو در زمین، تغییر زیادی در شعاع حرکتی نیمه دوم تیم ایجاد کرد.

با دوندگی بالا، پرس و حرکات رو به جلو خدابنده‌لو، بازیکنان هجومی پرسپولیس با خیال راحت‌تری در جلوی زمین بازی کردند و این هافبک جوان نیز در فرصت کوتاه خود، به خوبی خودش رو به هواداران پرسپولیس و گاریدو اثبات کرد. خدابنده‌لو در حرکت ترکیبی و زیبای پرسپولیس روی گل دوم تیم نیز تأثیرگذار بود و حالا پس از این نمایش موفق، انتظار می‌رود گاریدو پس از تعطیلات لیگ روی او برای ترکیب اصلی تیمش حساب ویژه‌ای باز کند. چرا که در فقدان بازیکن بازیساز و روزهای افت سروش رفیعی، چاره‌ای جز حضور یک هافبک طراح با خصوصیات هجومی در ترکیب اصلی تیم نیست و خدابنده‌لو می‌تواند این خلا را به خوبی پر کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار