ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

12649
کرمانی مقدم :به جز بیست دقیقه اول بازی کاملا در اختیار پرسپولیس قرار داشت

میلاد مدافعی کلاسیک وموفق در حمله و دفاع بود و در بازی اولش بسیار خوب نشان داد

کرمانی مقدم :به جز بیست دقیقه اول بازی کاملا در اختیار پرسپولیس قرار داشت

خدا بنده لو نشان داد که گاریدو می تواند روی اودر خط میانی حساب خاصی باز کند

پیشکسوت پرسپولیس می گوید در آسیا هیچ شانسی نداریم زمین ندادن به تیم ملی فاجعه است.

 

مرتضی کرمانی مقدم مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی در خصوص بازی پرسپولیس و اولین پیروزی این فصلش مقابل فولاد  خوزستان نقطه نظرات خودش را بیان داشت و تعطیلات را به ضرر پرسپولیس دانست .

 

*در خصوص اولین برد پرسپولیس مقابل فولاد چه نظری دارید ؟

 

پرسپولیس در 20 دقیقه اول بازی خوب کار نکرد و تحت تاثیر تدابیر تاکتیکی یحیی و انگیزه های خاص بازیکنان فولاد قرار گرفت .شاگردان یحیی پرس از جلو را به خوبی اجرا می کردند و برنامه های تاکتیکی بازیکنان پرسپولیس را خنثی کرده بودند به همین دلیل تیم پرسپولیس تحت تاثیر تیم اهوازی قرار گرفته بود اما بعد از این لحظات شرایط پرسپولیس خوب شد و بازی را در اختیار گرفت و برد خوبی را به دست آورد .در هر حال برد بسیار خوب و به موقعی را بازیکنان پرسپولیس کسب کردند و به خواسته شان رسیدند چون خیلی به این برد نیاز داشتند تا در ادامه شرایط شان به لحاظ روانی و فنی خیلی بهتر شود که حتما پیروزی مقابل فولاد تیم پرسپولیس و کادر فنی و بازیکنانش را به این خواسته می رساند .

 

*عملکرد مهاجمان پرسپولیس را چگونه ارزیابی کردید ؟

 

علیپور در جلو بازیکنان  تیم حریف را خیلی خوب پرس کرد و به آنها فشار وارد می ساخت اما او فعلا گل نزده و نیاز دارد که گل بزند تا روحیه اش بالا برود و خودش را پیدا کند  اما به هر حال عیسی مهاجمی فرصت طلب تر محسوب می شود بازیکنی که خیلی خوب از زمانی که به میدان آمد بازی کرد و پاس گل دوم تیمش را به خوبی برای وحید امیری مهیا کرد اما به هر حال با همه این اوصاف پرسپولیس حتما به یک مهاجم خوب خارجی ششدانگ نیاز ئدارد چون ما برای حفظ قهرمانی و جنگیدن در آسیا حتما کمبود مهاجم داریم و به جذب یک بازیکن دیگر که بیشتر البته بلند زن و گلزن باشد نیاز وافری داریم .

 

*بازی مهرداد محمدی را در جناح چپ به لحاظ فنی چگونه دیدید ؟

 

این بازیکن خیلی خوب بازی کرد و نشان داد که مدافع چپ کلاسیک و بسیار خوبی است و در دفاع و حمله خیلی خوب می تواند نیاز پرسپولیس را برطرف سازد. بازیکنی که دراولین بازیش خیلی خوب بازی کرد و نشان داد که بازیکن قابلی است و حتما گاریدو می تواند روی او به عنوان بازیکنی خوب در جناح چپ در لیگ نخبگان و بازیهای داخلی حساب کند .

 

*در مورد بازی خدابنده لو که در نیمه دوم به بازی گرفته شد چه نظری دارید ؟

 

خدابنده لو بازیکن خیلی خوبی است و بازیکنی است که خیلی خوب می جنگد و می دود و پاسهای خوبی را هم برای مهاجمان و وینگرها مهیا می سازد بازیکنی که به نوعی زمینه ساز گل دوم پرسپولیس هم بود و نشان داد که سرمربی تیم باید روی او بیشتر حساب کند .

 

*در رابطه با تعطیلی و تاثیرش برروی پرسپولیس چه نظری دارید ؟

 

تعطیلی به ضرر پرسپولیس است چون تیم بعد از برد  خودش را پیدا کرده و بعد از برد مقابل فولاد بازیکنان از روحیه و شرایط خوبی برخوردار شده اند .

 

*در خصوص گندوز و عملکردش مقابل فولاد چه صحبتی دارید ؟

 

گندوز خوب نشان داده و به نظرم خیلی خوب نشان داده است .در مقابل فولاد گندوز یک اشتباه داشت اما در یکی دو مورد دیگر بسیار خوب بازی کرد و نشان داد که می توان روی او حساب کرد .او در مجموع در این فصل عملکرد خوبی داشته و به نظرم در خط دروازه خط گاریدو و هواداران را راحت ساخته است .

 

*با این وجود هواداران پرسپولیس دیگر نگران جدایی بیرانوند نباشند؟

 

بیرانوند دروازه بانی بود که فصل قبل به همراه ترابی اصلا عملکرد خوبی در پرسپولیس نداشتند و به نظرم جزو ضعیفترین بازیکنان فصل قبل بودند به همین دلیل دیگر نباید به بازیکنان جدا شده فکر کرد و نگران جدایی بازیکنانی که از پرسپولیس رفته اند ،بود .بازیکنان خوبی در خط دروازه و دفاع به پرسپولیس اضافه شده اند اما حتما برای اینکه تیم مان کامل شود به یک هافبک طراح و یک مهاجم گلزن نیاز داریم تا تیممان کامل شود .

 

*در خصوص شانس موفقیت پرسپولیس در آسیا چقدر امیدوارید ؟

 

ورزشگاه های ماواقعا شرایط خیلی بدی دارند و متاسفانه وقتی برای تیم ملی ما زمینی وجود ندارد یک فاجعه است خصوصا زمانی که می شنویم زمین به تیم ملی در مشهد نمی دهند یا برای آن پول زیادی می خواهند این واقعیتی بسیار تلخ است و وفتی این موارد را در نظر می گیریم به این نتیجه می رسیم که هیچ عزمی برای موفقیت تیم های ما در آسیا وجود ندارد و وفتی شرایط تیمهای دیگر را با خودمان مقایسه می کنیم به این نتیجه می رسیم ما در آسیا هیچ حرفی نداریم .

  


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران