اخبار

12652
دی‌ماریا: مسی بزرگ‌ترین است اما مارادونا فرق داشت!

دی‌ماریا: مسی بزرگ‌ترین است اما مارادونا فرق داشت!

ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین می‌گوید که سرمربی اسبق هلندی تیم منچستریونایتد بدترین سرمربی دوران حرفه‌ایش بوده است.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، بازیکنان فوتبال به طور معمول از اشاره آشکار به بدترین سرمربی دوران حرفه‌ای‌شان خودداری می‌کنند، اما آنخل دی‌ماریا به نظر از این قاعده مستثنی است!

مرد ۳۶ ساله آرژانتینی که هم‌اکنون در بنفیکا توپ می‌زند، با اشاره به دوران حضورش در منچستریونایتدک گفت که لوئیس فن‌خال، سرمربی هلندی، بدترین سرمربی دوران فوتبالش بوده است!

وی به ای‌اس‌پی‌ان گفت: بدترین سرمربی فن‌خال بود و درباره آن شک نکنید! اگر هم شک داشتید، حالا همه چیز را برای‌تان روشن کردم.

این نخستین باری نیست که مرد آرژانتینی فن‌خال را هدف انتقاد قرار می‌دهد. او در سال ۲۰۲۱ مرد هلندی را با کلماتی مشابه توصیف کرد و فن‌خال نیز در آستانه دیدار هلند و آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲، به حرف‌های دی‌ماریا بی‌اعتنایی کرد.

فن‌خال در دوران حضورش روی نیمکت تیم ملی هلند، گفت: ساده بگویم، آنخل دی‌ماریا واقعا بازیکن خوبی است. زمانی که برای منچستریونایتد بازی می‌کرد، مشکلات شخصی زیادی داشت!

دی‌ماریا در ادامه لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین را که به همراه او در جام جهانی ۲۰۲۲ قهرمان شد، «یکی از بهترین‌ها» توصیف کرد و آلخاندرو سابیا، دیگر مربی آرژانتین را مورد تمجید قرار داد.

وی با ادای احترام به دیگو مارادونا، ستاره فقید آلبی‌سلسته، در توصیف او نیز گفت: او را مربی خودم نمی‌دانم چون برای من بیشتر یک دوست صمیمی بود؛ کسی که برای گپ زدن به دیدارش می‌رفتم. او مثل یک برادر، یک پدر بود. هرچقدر که بیشتر مورد انتقاد قرار می‌گرفتم، بیشتر از من حمایت می‌کرد.

دی‌ماریا افزود: او برای من همه‌چیز بود. دیگو بهترین کسی بود که تاکنون وجود داشته است. قبلا هم گفتم، لئو مسی بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ است اما دیگو، دیگو است؛ نه برای من و آرژانتین، بلکه برای تمام جهان!


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار