فوتبال ایران

1267
گاردین: قدوس با توانایی بازی در چند پست مهره ارزشمندی برای برنتفورد است

گاردین: قدوس با توانایی بازی در چند پست مهره ارزشمندی برای برنتفورد است

به گزارش گاردین، هافبک ایرانی توانسته به عنوان مدافع کناری هم نمایش خوبی برای برنتفورد داشته باشد و انتظار می‌رود که یکشنبه هم مقابل آستون‌ویلا بازی کند.

به گزارش ایران‌ ورزشی؛ روزنامه گاردین در گزارشی که پیش از بازی برنتفورد – آستون‌ویلا منتشر کرده به تمجید از سامان قدوس، بازیکن چندپسته ایرانی پرداخته است.

در این گزارش با عنوان «قدوس چندپسته، مهره ارزشمند» آمده است: «سامان قدوس چند ماه جالب را پشت سر گذاشته. ملی‌پوش ایرانی تصور می‌کرد که دوره سه ساله حضورش در برنتفورد به پایان رسیده و در ماه می اعلام شد که به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا می‌شود. در پایان ماه اوت، این هافبک به غرب لندن برگشت تا قراردادی یک ساله امضا کند. او حتی توانست عنوان بهترین گل ماه اکتبر لیگ برتر را به خاطر شوت دیدنی‌اش به برنلی به دست آورد. آنچه قدوس انتظارش را نداشت این بود که به عنوان مدافع کناری به ترکیب اصلی برسد. این بازیکن تهاجمی در چهار بازی آخر برنتفورد در دو سمت دفاع برنتفورد بازی کرده و امیدوار است که مقابل ویلا هم برای پنجمین بازی متوالی در ترکیب باشد. توانایی بازی در چند پست در فوتبال مدرن اهمیت زیادی دارد و قدوس خودش را به عنوان یک مهره مفید برای توماس فرانک ثابت کرده. این عملکرد می‌تواند حضورش در برنتفورد را یک سال دیگر تمدید کند.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران