منهای فوتبال

1274
ستاره‌هایی که باختند

کشتی آزاد قهرمانی کشور و نتایجی که کسی باور نداشت

ستاره‌هایی که باختند

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور از روز چهارشنبه آغاز شد و تکلیف شش وزن المپیکی این مسابقات مشخص شد. در روز پایانی این مسابقات، ۴ وزن غیر المپیکی برگزار شد اما ۶ وزن المپیکی نتایج شگفت‌آوری را به روی خودش دید.

به گزارش ایران ورزشی؛ در اولین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور برگزار شد که نتایج عجیبی به همراه داشت. شکست ستاره‌های کشتی که برای رسیدن به المپیک باید در قهرمانی کشور می‌درخشیدند اما نتوانستند در حد و اندازه‌های خود ظاهر شوند. 
 
علیرضا سرلک نفر اولی بود که شکستش به چشم آمد‌. او با مدال نقره جهان به این رقابت‌ها آمد اما مقابل احمد محمدنژاد جوان شکست خورد. شکستی که سال گذشته هم یکبار رخ داده بود. 
در همین وزن سرلک قبل از شکست مقابل جوان، ابراهیم خواری که در بازی‌های آسیایی دوبنده تیم ملی را به تن کرده بود، از پیش رو برداشته بود. 

امیر محمد یزدانی که با تغییر وزن خود به ۷۴ کیلوگرم آمده بود تا به المپیک برسد اما حریف پدیده ۷۴ کیلوگرم یعنی عادل پناهیان نشد.  
در وزن ۸۶ کیلوگرم هم علیرضا کریمی با نقره و برنز جهان نتوانست از فرصت رسیدن به قهرمانی در این مسابقات استفاده کند. در همین وزن علی سواد کوهی و مبین عظیمی و عزت‌اله اکبری هم شکست خوردند. در حالیکه سوادکوهی و مبین عظیمی با تغییر وزن از ۷۹ کیلوگرم و ۹۲ کیلوگرم به دنبال رسیدن به المپیک بودند اما با شکست در همان دور نخست همه را از عملکرد خود نا امید کردند. 

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمد حسین محمدیان چهره شناخته شده‌ دیگری بود که در مصاف با آذرپیرا شکست خورد اما مجتبی گلیج هم که گفته می‌شد مصدوم است به هر شکل در مسابقات به روی تشک رفت اما بعد لنگ لنگان تشک را ترک کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال