منهای فوتبال

1275
درخشش مدعیان جوان

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور، پایان شش وزن المپیکی

درخشش مدعیان جوان

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به میزبانی ساری در حال برگزاری است اما تکلیف نفرات برتر در ۶ وزن المپیکی مشخص شد.

به گزارش ایران ورزشی؛ با برگزاری مسابقات ۶ وزن ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم تکلیف اوزان المپیکی در مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد.

با گذشت سه روز از رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور و برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی و فینال، تکلیف نفرات برتر در ۶ وزن مشخص شد.

در سه وزن نخست ۵۷، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم عنوان قهرمانی به احمد محمد نژاد جوان، عباس ابراهیم‌زاده و امیرعلی آذرپیرا رسید. علیرضا سرلک در ۵۷ کیلوگرم به مسابقه فینال رسید که در فینال حریف جوان نشد. در ۶۵ کیلوگرم عباس ابراهیم‌زاده در یک کشتی سخت و نفس‌گیر مقابل علی خرمدل ۷ بر۷ برنده شد.  
در وزن ۹۷ کیلوگرم هم علی آذرپیرا از سد محمدحسین محمدیان گذشت.

در سه وزن دوم مسابقات در اوزان ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم برگزار شد. در وزن ۷۴ کیلوگرم عادل پناهیان و حسین ابوذری برگزار شد که عنوان قهرمانی به حسین ابوذری رسید. ابوذری در این مسابقه ۶ بر ۲ به برتری رسید.

در وزن ۸۶ کیلوگرم هادی وفایی‌پور و علی سوادکوهی به فینال رسیدند. که این مسابقه پر افت و خیز با نتیجه ۶ بر ۴ به سود هادی وفایی‌پور به پایان رسید.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم سید مهدی هاشمی و امیررضا معصومی به فینال رسیدند که تکرار فینال انتخابی تیم ملی در سال گذشته بود که اتفاقا با جنجال همراه شد. معصومی که خودش را حالا به عنوان نفر دوم فوق سنگین معرفی کرده در این مسابقات خوش درخشید و در فینال هم ۶ بر صفر برنده شد تا حالا به همراه امیر حسین زارع مدعیان جدی این وزن باشند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال