ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

12827
آشتیانی :پرسپولیس هافبکی مثل آلوز تراکتور می‌خواهد

مهری در فضای مجازی اصلا مورد اقبال هواداران قرار نگرفت

آشتیانی :پرسپولیس هافبکی مثل آلوز تراکتور می‌خواهد

اگر قرار به جذب بازیکن بود باید بازیکنی با خصوصیات فنی آلوز هافبک میانی تیم تراکتور برای پرسپولیس جذب می شد .

اردلان آشتیانی بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص شرایط تیم پرسپولیس و شانس موفقیت این تیم در لیگ نخبگان و سایر مواردی که در خصوص این تیم مطرح می شود نقطه نظراتش را بیان داشت .

 

*به نظرتان پرسپولیس دربرنامه فشرده ای که وجود دارد به لحاظ بدنی کم نخواهد آورد؟

 

به هر حال بازی‌های لیگ نخبگان در یک فرمت جدید و فشرده برگزار خواهد شد .در این رابطه همه چیز به بدنسازی تیم بستگی خواهد داشت که تیم‌ها با توجه به یک برنامه خوب می توانند به شکل شایسته ای از این آزمون به خوبی خارح شوند .

 

* بحث حضور سعید مهری در پرسپولیس مطرح شده. به نظرت حضور این بازیکن در خط میانی برای پرسپولیس کارگشا خواهد بود ؟

مهری بازیکن بدی نیست و در پست پاسور هم به خوبی می تواند بازی کند.او در زمان ساپینتو برای استقلال بد بازی نکرد.بازیکنی است که خوب پاس می دهد اما  مانند سروش یا به طور مثال مجتبی جباری نیست که بتواند پاس های عمقی خوبی را به بازیکنان تهاجمی بدهد .ضمن اینکه این بازیکن دریبل زن است و با نوع پاس هایش در عرض بیشتر تبحر دارد  اما در حال حاضر بازیکنان خیلی خوبی در خط میانی حضور دارند ضمن اینکه سرلک هم به پرسپولیس بازگشته که حتما می تواند به تیم کمک کند.به همین دلیل نیازی به حضور مهری  احساس نمی شود ضمن اینکه حضور این بازیکن در فضای مجازی هم با استقبال هواداران مواجه نشد. موضوعی که به هر حال برای یک بازیکن و حضورش در تیم جدید بسیار مهم محسوب می شود و من در فضای مجازی دیدم که جو خوبی برای حضور این بازیکن از سوی هواداران پرسپولیس وجود نداشت .

 

*تفاوت بازی میلاد سرلک با مهری دقیقا در چه نکته تاکتیکی است ؟

 

سرلک هافبکی است  که خیلی خوب پرس کرده و هم خوب توپ پخش می کند و در پست 10 عالی کار می کند اما من ندیدم مهری درپست 10 بازی کند و در آن منطقه که نیاز پرسپولیس است قادر به بازی باشد .

 

*با حضورمهری این بازیکن می توانست یاغی جدید پرسپولیس باشد ؟

 

بله شاید این بازیکن می توانست مدعی این نکته باشد اما به نظرم اگر پرسپولیس قرار بود بازیکنی را در پست هافبک به خدمت بگیرد به بازیکنی مانند آلوز تراکتور نیاز داشت که خصوصیات تاکتیکی مانند این بازیکن را دارا باشد و از ان بهره ببرد .

 

*با اضافه شدن امید عالیشاه شرایط پرسپولیس چقدر تغییرخواهد کرد ؟

 

امید بازیکنی است که در پست وینگر و پشت مهاجم  خوب می تواند بازی کند .او در باز پس گیری توپ هم بسیار خوب کار می کند و می تواند به بازی تیمش سرعت بدهد . اگر وحید امیری هم بازی کند قادر است به اتفاق این بازیکن تحرک بسیار خوبی را در جناحین به وجود بیاورد .

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران