گزارش

12882
ستارگان بدون تیم فوتبال اروپا؛ شاه‌ماهی‌هایی که جا ماندند

ستارگان بدون تیم فوتبال اروپا؛ شاه‌ماهی‌هایی که جا ماندند

با وجود پایان پنجره نقل و انتقالات در فوتبال اروپا، برخی ستارگان هستند که هنوز موفق به پیدا کردن تیمی جدید برای خود نشدند.

به گزارش ایران ورزشی، با پایان پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا در هفته گذشته، تیم‌های مطرح لیگ‌های معتبر اروپایی تنها مجاز به جذب بازیکنان آزاد خواهند بود و اجازه جذب بازیکن از طریق مذاکره با تیم‌های دیگر را نخواهند داشت.

در حال حاضر، ستارگان زیادی در فوتبال اروپا هستند که با وجود سابقه درخشان و آمادگی نسبتاً مناسب، همچنان تیمی پیدا نکرده‌اند و برای انتقال به دیگر باشگاه‌ها در دسترس هستند. باارزش‌ترین بازیکن آزاد در سایت معتبر ترنسفرمارکت، در حال حاضر آدرین ربیو است که با ۳۵ میلیون یورو ارزش، هنوز پس از جدایی از یوونتوس با تصمیم تیاگو موتا تیمی را پیدا نکرده است. او که پیشنهادات گالاتاسرای و عربستان را برای حضور در سطح اول فوتبال اروپا رد کرده، در انتظار اقدام باشگاه‌های منچستریونایتد و بارسلونا برای انتخاب تیم جدید خود است. البته که مسئله اصلی ملی‌پوش فرانسوی، حقوق بالای درخواستی اوست که به خواسته‌های مدیر برنامه و مادر وی برمی‌گردد و همین موضوع، کار انتقال او به بارسلونا را دشوار کرده است.

پس از ربیو، ممفیس دیپای یکی دیگر از ستارگان بدون تیم فوتبال اروپا است. بازیکن سابق منچستریونایتد، بارسلونا و اتلتیکو مادرید که در یورو ۲۰۲۴ در ترکیب ثابت هلند قرار داشت، هنوز تیمی برای فصل جدید فوتبال اروپا پیدا نکرده و در آستانه انتقال آزاد به تیم کورینتیانس در لیگ سری آ برزیل قرار دارد. به جز ربیو و دیپای، می‌توان از آنتونی مارسیال، دله علی، سرژ اوریه، میرالم پبانیچ، جوئل ماتیپ، ویسام بن‌یدر و علیرضا جهانبخش به عنوان سایر ستارگان آزاد فوتبال اروپا در این فصل نام برد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش