گزارش

12949
جنگ ستارگان در العین

نگاهی به دوئل‌های دیدار ایران و امارات

جنگ ستارگان در العین

ایران در یکی از دشوارترین مسابقات خود از مقدماتی جام جهانی میهمان امارات خواهد بود.

به گزارش ایران ورزشی، تقابل امروز ایران با امارات در این کشور، یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین مسابقات تیم ملی ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی محسوب می‌شود و رقابت امروز، تقابل‌های جذابی را در ورزشگاه شهر العین رقم زد.

طارمی مقابل کایوی باتجربه

امید اصلی تیم ملی ایران به گلزنی در دیدار با امارات، مثل همیشه به ستاره‌ای خواهد بود که در تقابل با قرقیزستان نیز ایران را از یک تساوی ناامیدکننده نجات داد. مهدی طارمی که با ۴ گل بهترین گلزن تقابل‌های رودرروی ایران و امارات است، برای گلزنی در چهارمین بازی متوالی مقابل پسران زاید به میدان می‌رود و در سمت مقابل، پائولو بنتو به احتمال قوی از کایو، بازیکن اصالتا برزیلی و ۳۴ ساله خود در خط حمله استفاده خواهد کرد. کایو که در لباس العین عملکرد درخشانی مقابل تیم‌های ایرانی داشته، پس از ناکامی در گلزنی مقابل قطر به دنبال جبران این اتفاق در تقابل با ایران خواهد بود‌‌.

ستارگان شباب الاهلی در پی درخشش

سردار آزمون که اولین اردوی خود در تیم ملی ایران پس از پیوستن به باشگاه شباب الاهلی امارات را تجربه می‌کند، در این مسابقه با دو بازیکن هم‌تیمی خود که عملکرد درخشانی در رقابت با قطر داشتند دیدار می‌کند. عبدالله سهیل که در سمت راست خط میانی امارات بازی می‌کند، از ستارگان باشگاه شباب الاهلی در سال‌های اخیر بوده و با یک گل و یک پاس گل در دیدار با قطر، نقشی کلیدی در برتری شیرین اماراتی‌ها داشت. در سمت چپ خط میانی این تیم، دیگر هم‌تیمی آزمون یعنی یحیی الغسانی حضور دارد که موفق شد در جام ملت‌های آسیا، تک‌ گل تیم ملی امارات مقابل یوزهای ایرانی را وارد دروازه ایران کند.

عزت‌اللهی رودرروی قهرمان آسیا

با رسیدن سعید عزت‌اللهی دیگر لژیونر فوتبال ایران در امارات به مرز آمادگی، احتمال حضور او در ترکیب اصلی امیر قلعه‌نویی افزایش یافته و وی در میانه زمین با یکی از بازیکنان مطرح سال‌های اخیر فوتبال امارات جدال خواهد داشت. یحیی نادر که در فصل گذشته فوتبال امارات عضو ثابت تیم قهرمان آسیای العین بود، در جدال با قطر یک پاس گل برای هم‌تیمی‌های خود ارسال کرد و نمایش موفقی در میانه زمین برای امارات داشت. دیدار دو ستاره خط هافبک‌ شباب الاهلی و العین امارات در این مسابقه، می‌تواند یکی دیگر از جذابیت‌های این مسابقه حساس باشد.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش