کشتی و وزنه‌برداری

12951
به دنبال تغییر وزن نیستم

قاسم‌پور:

به دنبال تغییر وزن نیستم

نماینده کشورمان در رقابت جهانی کشتی آزاد آلبانی، گفت: هدفم موفقیت در وزن ۹۲ کیلوگرم است و تصمیمی برای تغییر وزن ندارم.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، رقابت انتخابی وزن ۹۲کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در حالی میان کامران قاسم‌پور و امیر حسین فیروزپور برگزار شد که کامران توانست با شکست ۷ بر یک حریف، نماینده کشورمان در رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی در کشور آلبانی شود.

کامران قاسم‌پور پس از ملی‌پوش شدن در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اینکه ۱۰روز مانده به انتخابی، بیمار شدم، بازهم توانستم کشتی نسبتا خوبی به نمایش بگذارم و دوبنده تیم ملی را در وزن ۹۲کیلوگرم برتن کنم. بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی که از پیشتر اعلام شده بود، موظف بودم در این مسابقات شرکت کنم.

وی ادامه داد: با دوره درمانی یک هفته‌ای توانستم خودم را برای این دیدار آماده کنم. امیدوارم پس از این نیز روال تمرینی من بهتر شود و با بدنی کاملا آماده در مسابقات جهانی آلبانی به روی تشک بروم.

دارنده ۲ نشان طلای جهان، گفت: ۲ سال پیش از ناحیه کشاله ران پا دچار پارگی شدیدی شدم. دوری از مسابقات باعث شد تا به گونه‌ای شرایط برایم رقم بخورد که از آمادگی و شرایط جسمانی ایده‌آل خود دور بمانم.

قاسم‌پور ادامه داد: چند روز قبل هم بیمار شدم، اما با کمک خانواده و مربی بزرگوارم توانستم از لحاظ روحی و روانی برای این دیدار خودم را آماده کنم. در حین این دیدار انگشتم دستم نیز دچار آسیب دیدگی جزئی شد که نگران کننده نیست.

وی با بیان اینکه گفته می‌شود که دیوید تیلور قصد بازگشت در وزن غیرالمپیکی را دارد، خاطرنشان کرد: من به این موارد که در فضای مجازی بازنشر می‌شود توجهی ندارم. امیدوارم هر اتفاقی در آوردگاه جهانی رخ می‌دهد، لایق ترین فرد بهترین نتیجه را کسب کند.

دارنده ۲ نشان طلای جهان در پاسخ به سوال ایرنا به غیبت طولانی مدت حسن یزدانی و اینکه تصمیمی به تغییر وزن دارد یا خیر؟ گفت: فعلا مسابقات انتخابی تیم ملی تمام شد و در اوایل راه خود هستم. امیدوارم بتوانم در وزن خودم کشتی بگیرم تا ببینم بعد از آن چه اتفاقی برای من رقم خواهد خورد. اکنون، هدفم موفقیت در وزن ۹۲ کیلوگرم است و تصمیمی برای تغییر وزن ندارم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های کشتی و وزنه‌برداری