ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

13026
نصرتی :روی خلاقیت بازیکنانی مانند قائدی به پیروزی رسیدیم

قطر را می بریم اما کره شمالی تیم چغری و سخت ببازی است

نصرتی :روی خلاقیت بازیکنانی مانند قائدی به پیروزی رسیدیم

به عنوان تیم اول راحت از گروهمان صعود می کنیم

فقط ژاپن است که خودش را از بقیه تیمهای آسیایی جدا کرده است .

 

محمد نصرتی بازیکن سابق تیم ملی که قبل از بازی تیم ملی کشورمان مقابل امارات در گفت و گو با ایران ورزشی با صراحت گفته بود که ایران مقابل تیم امارات برنده خواهد شد پس از پیروزی مان مقابل تیم امارات به درستی حرف‌هایش اشاره می کند و از دلایلی که موجب شده بود او با صراحت حرف از پیروزی تیم ملی مان بزند صحبت می کند .

 

*بازی تیم ملی کشورمان مقابل امارات را چگونه  ارزیابی کردید ؟

تیم ملی ایران مقابل امارات نتیجه گرا بازی کرد و به گونه ای ظاهر شد که سه امتیاز را گرفت البته تیم ملی امارات در بحث مالکیت و بازیسازی  بهتر از ما بود اما بازیکن زهر داری نداشت در حالی که ما بازیکن زهردار  داشتیم و روی خلاقیت بازیکنان خودمان نظیر قائدی به گل رسیدیم و سه امتیاز حساس بازی دوم را که در خارج از خانه بود را کسب کردیم .

 

*اما قبول دارد در شرایطی پیروز شدیم که فاصله فنی چندانی با تیم درجه دوم امارات نداشتیم ؟

بله فاصله ها با هم خیلی نزدیک شده و در این بین فقط ژاپن است که فراتر از آسیا شده و به نوعی خودش را از آسیا جدا کرده است.

 

*در خصوص بازی تیم ملی مان مقابل قطر و بعد از ان دیدارمان مقابل تیم کره شمالی چه صحبتی دارید؟

بازی ما با قطر در ورزشگاه خانگی خودمان برگزار می شود و با وجود دشواری هایی که برای برگزاری این دیداردر شهر قدس  ممکن است پیش بیاید اما ما حتما ما ازاین بازی دست پر خواهیم شدچون قطر به لحاظ فنی حریف ما نخواهد شد و ما مشکلی برای پیروزی و مسائل فنی مقابل قطر نخواهیم داشت اما بازی مان با کره شمالی در لائوس بازی سختی خواهد بود .من بازی این تیم را در مقابل قطر دیدم بازی که در ان دو تیم به نتیجه تساوی دو بردو دست یافتند در حالی که کره شمالی ده نفره بود اما با این وجود به قطر نباخت .من خودم هم مقابل کره شمالی بازی کرده ام تیمی که فوتبالش سبک بازی خاصی دارد و به قول خودمان تیمی چغر و سخت بباز است از این رو بازی دشواری مقابل کره شمالی داریم اما با برنامه می توانیم ازسد این تیم بگذریم .

 

*در خصوص اشتباهات تیم ملی مان مقابل امارات چه نقد فنی دارید ؟

ساختار فنی ما به گونه ای بود که ما در فازدفاعی خوب و موفق عمل کردیم و از مهاجمان بگیرید تا جهانبخش و قائدی که  همگی در کار دفاعی شرکت می کردند کاری که موجب شد موقعیت خاصی به حریف ندهیم که این حسن بزرگ تیم ملی مان مقابل قطر بود.

 

*در رابطه با بازی قدوس و جهانبخش که تیم باشگاهی ندارند اما در تیم ملی مان بازی می کنند چه صحبتی دارید ؟

جهانبخش مقابل امارات خوب بازی کرد و سامان قدوس هم معمولی بود .در خصوص بازی کردن بازیکنانی در تیم ملی که باشگاه هم ندارند باید بگویم که این رویه در تیم ملی ما وجود داشته و حتی در زمان کی روش هم این مربی از بازیکنانی استفاده کرد که در مقطعی باشگاه نداشتند .

 

*به نظرتان از گروهمان صعود می کنیم ؟

راحت صعود می کنیم و به عنوان تیم اول گروهمان انتخاب می شویم .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران