گزارش

13043
زمزمه‌های بازگشت احمد نوراللهی به تیم ملی

پشت پرده صحبت‌های امیر قلعه‌نویی

زمزمه‌های بازگشت احمد نوراللهی به تیم ملی

احتمال بازگشت احمد نوراللهی به ترکیب تیم ملی برای مسابقات ماه مهر وجود دارد.

به گزارش ایران ورزشی، یکی از بزرگ‌ترین حواشی پیرامون تیم ملی ایران در یک سال اخیر، موضوع غیبت احمد نوراللهی در لیست امیر قلعه‌نویی و اختلاف نظر سرمربی تیم ملی با این هافبک آماده حاضر در فوتبال امارات بوده است.

امیر قلعه‌نویی اما در تازه‌ترین مصاحبه خود، برای اولین بار سکوت خود در خصوص ماجرای احمد نوراللهی را شکسته و عذرخواهی او از مردم را شرط حضور در ترکیب تیم ملی عنوان کرده است: «احمد نوراللهی مانند پسر من است. وقتی کسی اشتباه می‌کند و اصول و قوانین را زیر پا می‌گذارد، اگر خودت رعایت نکنی و با آن برخورد نکنی، دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. من به بازیکنان بزرگ‌تر هیچ‌وقت نمی‌گویم بازی می‌کنند یا نه ولی با احمد این کار را پیش از دیدار با هنگ‌کنگ کار کردم. به حمید مطهری گفتم به او بگو که می‌خواهیم برای این بازی امید ابراهیمی و محمد جواد حسین‌نژاد را تست کنیم اما بداند که در بازی با ازبکستان فیکس است. حالا نمی‌دانم آن شب حمید یادش رفته یا نه اما به هر حال به او نگفت و حمید به من گفت که می‌خواستم بعد از بازی بگویم. نوراللهی یک کاپیتان و یک بازیکن بزرگ است و هر وقت او از هم‌دسته‌اش عذرخواهی کرد، من دعوت‌اش می‌کنم.»

شکسته شدن سکوت قلعه‌نویی در خصوص نوراللهی و صحبت‌های محترمانه وی در خصوص این ستاره فوتبال ایران، بیش از هر زمان دیگری نشان از آتش‌بس بین قلعه‌نویی و نوراللهی دارد و به نظر می‌رسد با توجه به افت مقطعی قلی‌زاده و مشکلات خط میانی تیم ملی، کادر فنی بازگشت نوراللهی را کلید حل مشکلات تیم ملی می‌دانند و به همین دلیل، در خصوص بازگشت او به تیم ملی از سوی سرمربی تیم صحبت شده است.

به نظر می‌رسد که دو طرف این ماجرا، برای حضور احمد نوراللهی در اردوی بعدی تیم ملی به توافق رسیده‌اند و امیر قلعه‌نویی به جای استفاده از پتانسیل بازیکنان جوان‌تری چون محمد قربانی و محمدجواد حسین‌نژاد، به دنبال افزودن فاکتور تجربه به ترکیب تیم با بازگشت احمد نوراللهی است. البته که تیم ملی ایران در دو دیدار مقابل قرقیزستان و امارات، به وضوح در موقعیت‌سازی از خط میانی و ارتباط بین خط دفاع و حمله مشکل داشت و حضور احمد نوراللهی آماده در ترکیب تیم، می‌تواند کمک زیادی به ملی‌پوشان در این امر بکند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش