گزارش

13083
پنالتی‌ها فرشته نجات کارلتو و ستارگان

فرار موقت رئال از بحران تازه

پنالتی‌ها فرشته نجات کارلتو و ستارگان

رئال مادرید در هفته پنجم لالیگا کار سختی مقابل رئال سوسیداد داشت.

به گزارش ایران ورزشی، روز شنبه در هفته پنجم مسابقات لالیگا اسپانیا، تیم رئال مادرید در یک تقابل سخت و نزدیک، میهمان رئال سوسیداد بود و در دیداری که عملکرد چندان خوبی نداشت، با دو پنالتی وینیسیوس جونیور و کیلیان امباپه از سد سوسیداد گذشت.

بازیکنان سوسیداد در این مسابقه سه بار تیرک دروازه کهکشانی‌ها را به لرزه درآوردند و اشتباهات متعدد در خط دفاعی رئال، هواداران این تیم را نسبت به ادامه فصل نگران کرد. رئال از ابتدای فصل تاکنون، هنوز به فرم آرمانی خود نرسیده و کیلیان امباپه نیز همچنان در رسیدن به یک شرایط مناسب در لالیگا ناکام بوده است. ضمن اینکه وینیسیوس جونیور در ۹ مسابقه قبلی خود تنها دو بار گلزنی کرده که هر دو گل، از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است.

مصدومیت کاماوینگا و شوامنی در شرایطی که رئال هنوز به بازی بدون تونی کروس عادت نکرده و غیبت ستاره‌ای چون جود بلینگام، باعث از بین رفتن ریتم بازی رئال در میانه میدان شده و ادر میلیتائو که خود را این جدال رسانده بود، در آخرین دقایق بازی تبدیل به جدیدترین بازیکن مصدوم رئال شد‌. موضوع نگران‌کننده برای رئال در روزهای آسیب‌دیدگی بازیکنان، افزایش فشار بازی‌ها و شروع لیگ قهرمانان در روز سه‌شنبه با تقابل خانگی برابر اشتوتگارت است.

البته کارلو آنچلوتی پس از پیروزی سخت برابر سوسیداد، از عملکرد تیم خود دفاع نکرد و انتقادها را منصفانه دانست: «حریف در زمین ما تحت فشار زیادی قرار داد و ما نتوانستیم به راحتی موقعیت‌های مناسب برای پاس‌کاری پیدا کنیم. ما شایسته پیروزی نبودیم، چرا که رئال سوسیداد بسیار خوب بازی کرد و فشار زیادی آورد. ما مجبور شدیم مقاومت کنیم و رنج بکشیم. این فرصت خوبی است تا اشتباهاتمان را بررسی کنیم، اما مهمترین چیز کسب سه امتیاز بود. هنوز به بهترین فرم خود نرسیده‌ایم، این طبیعی است. اما بازیکنان در حال پیشرفت هستند. می‌توانیم در مورد همه مشکلات این بازی صحبت کنیم، اما مهمترین چیز شروع خوب بود. باید به خاطر داشته باشیم که هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌ایم. وقتی چهار هافبک را به طور کامل در اختیار نداشته باشیم، طبیعی است مشکلاتی ایجاد شود.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش