فوتبال ایران

13121
لزوم برخورد با مسببان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نفت مسجدسلیمان

نماینده مجلس:

لزوم برخورد با مسببان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نفت مسجدسلیمان

ماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس گفت: بی‌توجهی مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان، باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم شده و برخورد با مسببان این شرایط ضروری است.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، رضا جباری در خصوص مشکلات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد: متاسفانه به دلیل عدم پرداخت بدهی‌ها، پنجره نقل و انتقالات تیم بسته شد که این موضوع برای ما و مردم استان خوزستان پذیرفتنی نیست.

وی افزود: عدم پیگیری مسئولان باشگاه در یکی، ۲ سال گذشته باعث شد تا آسیب های جدی به تیم وارد شود در حالی که باید مشکلات تیم را بازگو کرده و برای رفع آن تلاش می‌کردند.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس گفت: وقتی متوجه پنجره بسته باشگاه شدم بلافاصله دستور پرداخت ۵۰۰ میلیارد ریال بدهی تیم را از مدیرعامل ملی نفت ایران گرفتم.

وی عنوان کرد: تیم نفت مسجدسلیمان دلخوشی و امید مردم این شهر است لذا آقایان باید پاسخگو باشند تا ضرر و زیان این کوتاهی‌ها به مردم وارد نشود.

جباری گفت: در این خصوص تلفنی با آقای تاج رییس فدراسیون فوتبال صحبت کردم که قول مساعد داد.

وی در پایان بیان کرد: با کسانی که در امورات باشگاه کوتاهی کردند، به صورت قانونی برخورد می‌کنیم. این عده اگر نمی‌توانند کار کنند، استعفا داده و بروند زیرا نمی گذاریم با روحیه مردم بازی کنند.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با شکست در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول اکنون در جایگاه پانزدهم رده‌بندی قرار دارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران