اخبار

13126
شلیبایه: عهد بستیم نتیجه خوبی بگیریم

شلیبایه: عهد بستیم نتیجه خوبی بگیریم

بازیکن تیم فوتبال الوحدات گفت: امید خوبی نسبت به این تیم داریم، و با خود عهد بستیم که بتوانیم مسئولیت خودمان را به نحو احسن انجام بدهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا،‌ فراس شلیبایه بازیکن الوحدات اظهار داشت: خداراشکر یک تیم قوی هستیم. از لحاظ فنی آمادگی کاملی داریم و امیدوارم هواداران حاضر در ورزشگاه بتوانند تشویق‌های لازم را بدهند تا روحیه کامل‌تری را داشته باشیم. تیم فنی ما هم دارای تجربه هست و توضیحات لازم و دستورات لازم را دادند و ان‌شاءالله بتوانیم به نتیجه خوبی برسیم.

وی افزود: گرچه بازی سختی است ولی امیدواریم با تشویق هواداران و همت بازیکنان و دستورات تیم فنی نتیجه خوبی را بگیریم و برنده بازی بشویم. یقینا ما برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنیم، تیم الوحدات و باشگاه الوحدات یکی از پایه‌های اساسی تیم ملی اردن است که نماینده کشور اردن محسوب می‌شود. امید خوبی نسبت به این تیم داریم و با خود عهد بستیم که بتوانیم مسئولیت خودمان را به نحو احسن انجام بدهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

بازیکن الوحدات ادامه داد: از تلاش تیم فنی تشکر می‌کنیم که از سال گذشته تا به امروز بهترین اقدامات را انجام می‌دهند. امید داریم به پیروزی برسیم و بازیکنان و تیم فنی بتوانند مسئولیت خودشان را به نحو احسن انجام دهند. ما همیشه نتایج خوبی گرفته‌ایم و در آینده این نتایج بهتر هم خواهد شد.

تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فردا سه‌شنبه در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا (سطح دو) به مهمانی الوحدات اردن می‌رود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار