اخبار

13142
رهبر انقلاب: سیاست‌های دوگانه کشورهای حاکم بر مسائل وزرش بین‌المللی در بازی‌های اخیر محسوس بود

رهبر انقلاب: سیاست‌های دوگانه کشورهای حاکم بر مسائل وزرش بین‌المللی در بازی‌های اخیر محسوس بود

بر معظم انقلاب در دیدار اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بیان کردند: یک چیز دیگری که امسال در بازی‌های المپیک محسوس بود، سیاست‌های دوگانه کشورهای حاکم بر مسائل ورزش بین‌المللی است؛ واقعاً نشان دادند که سیاست‌های دوگانه و مغرضانه در رفتار این‌ها حاکم است.

اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.در ادامه گزارشی از این دیدار را مشاهده می‌کنید:

لحظاتی از تلاوت قرآن توسط احسان بیات احسان بیات قاری ورزشکار کوهنورد است که فتح چهار قله معروف داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد.

درخواست ساره جوانمردی از رهبر انقلاب برای فرزندش

ساره جوانمردی قهرمان پارالمپیک پاریس و پرافتخارترین بانوی ورزشکار پارالمپیکی ایران از رهبر انقلاب درخواست انگشتر برای فرزندش کرد.

آرین سلیمی: برای بالا بردن پرچم عزیز کشورمان می‌جنگیمدارنده مدال طلای تکواندوی المپیک ۲۰۲۴ در دیدار امروز با رهبر انقلاب گفت: برای بالا بردن پرچم عزیز کشورمان می‌جنگیم؛ با افتخار ایرانی هستم و ایرانی می‌مانم.

تشکر صمیمانه رهبر انقلاب از ورزشکارانرهبر انقلاب از مدال‌آوران، ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران کاروان‌های اعزامی به المپیک و پارالمپیک پاریس صمیمانه تشکر کردند.ایشان خطاب به جمع حاضر فرمودند: امسال بسیار برجسته و خوب بود؛ ملت را شاد کردید، احساس افتخار در ملت ایران به وجود آوردید.

سیاست‌های دوگانه کشورهای حاکم بر مسائل وزرش بین‌المللی در بازی‌های اخیر محسوس بودرهبر انقلاب تاکید کردند: یک چیز دیگری که امسال در بازی‌های المپیک محسوس بود، سیاست‌های دوگانه کشورهای حاکم بر مسائل ورزش بین‌المللی است؛ واقعاً نشان دادند که سیاست‌های دوگانه و مغرضانه در رفتار این‌ها حاکم است.رهبر معظم انقلاب افزودند: فلان دولت، فلان کشور را محروم می‌کنند به خاطر اینکه فلان جا جنگ راه انداخته؛ اما رژیم صهیونیستی را که هزاران کودک را به قتل رسانده _ در طول حدود یک سال بیش از ۴۱ هزار نفر را به قتل رسانده_ این را از بازی‌ها محروم نمی‌کنند. خب این سیاست دوگانه است، این مغرضانه است.حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند:‌ این همان حرفی‌است که ما همیشه می‌گوییم، بعضی‌ها حمل می‌کنند بر مبالغه؛ مبالغه نیست_ میگویند ورزش سیاسی نیست در حالی که بیشترین اعمال غرض سیاسی را در ورزش اینها می‌کنند و نشان می‌دهند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار