فوتبال ایران

13151
مشهد میزبان لیگ نخبگان خواهد شد

چراغ سبز مسئولان مشهد برای میزبانی از سرخابی ها در آسیا

مشهد میزبان لیگ نخبگان خواهد شد

با توجه به وضعیت نامناسب ورزشگاه‌های موجود در کشور، مسئولان ورزشگاه امام رضا (ع)مشهد، اقدام به تصمیمی شجاعانه و منطقی کردند و موافقت خود را برای میزبانی از این رقابت‌های مهم برای حفظ آبروی ایران اعلام نمودند.

به گزارش ایران ورزشی، در روزهای اخیر، فوتبال ایران شاهد چالش‌های متعددی در زمینه‌ی زیرساخت‌های ورزشگاهی بوده است. خرابی و عدم امکانات مناسب در بسیاری از ورزشگاه‌ها، به ویژه در برگزاری مسابقات سطح بالا، نگرانی‌های زیادی را برای میزبانی نمایندگان ایران در لیگ نخبگان و تیم ملی به وجود آورده است. دیشب، میزبانی ورزشگاه شهر قدس در دیدار حساس استقلال و الغرافه در لیگ نخبگان، به وضوح نمی‌توانست انتظارات را برآورده کند و به نارضایتی هواداران و دست‌اندرکاران دامن زد.

مشکلات عدیده این ورزشگاه از جمله بحث نور، جانمایی دوربین ها و ظرفیت محدود آن به وضوح استقلال و پرسپولیس را با چالش های جدی برای میزبانی در آسیا رو به رو خواهد کرد.

با توجه به وضعیت نامناسب ورزشگاه‌های موجود، مسئولان ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، اقدام به تصمیمی شجاعانه و منطقی کردند و موافقت خود را برای میزبانی از این رقابت‌های مهم لیگ نخبگان برای حفظ آبروی ایران اعلام نمودند.

انتظار می‌رود که از هفته دوم لیگ نخبگان، پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه امام رضا به رقابت بپردازند. 

در پایان، باید به اهمیت توجه به زیرساخت‌های ورزشی در ایران اشاره کرد. اگرچه مشکلات موجود قابل کتمان نیستند، اما تصمیمات آگاهانه و مسئولانه می‌تواند راه‌حل‌های قابل قبولی را برای بهبود وضعیت به ارمغان آورد. 

بدین ترتیب به نظر می رسد ورزشگاه امام رضا مشهد میزبان هفته دوم رقابت های لیگ نخبگان نمایندگان ایران باشد.

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران